Menas šiomis dienomis įgavo įvairias spalvas bei formas, viena jų – vaizdo įrašai. Pastarieji perteikia įdėją, sudaro tinkamą įspūdį ir sukelia emociją. Madai tai taip pat nėra svetima, madai tai netgi labai svarbu. Tad būtent dėl to pristatysime dešimt įspūdingiausių fall/winter sezono mados reklamų. Dėmesį atkreipsime į tai, kokie šių kolekcijų pristatymai buvo ir kuo jie išsiskyrė.
Pirmasis – reklaminis mados namų „Gucci“ vaizdo klipas. Šis įrašas reprezentuoją elegenciją, seksualumą bei paslaptingumą. Modeliai šiame vaizdo įraše kupini aistros. Užsiliepsnojusią aistrą puikiai atskleidžia balti modelių plaukai , žydros akys ir ryškiai raudonos lūpos. Na, o spalvų žaismas užnugaryje bei lengvo audinio drabužių gausa atspindi tikrąją meilę drabužiui.
Kiek paslaptingą ir viliojančią žinią apie madą skelbia ir „Giorgio Armani“ drabužių linija. Laukimo našta, viduje tūnanti aistra ir meilė išskirtiniam rūbui tarsi rožė skleidžiasi dviejų žmonių širdyje. Subtilus, bet puikiai emocijas perteikiantis vaizdo įrašas.
Intriguojantis, ekspresija nepasižymintis, tačiau įvairias emocijas sukeliantis yra „Yves Saint Laurent“ mados namų fall/winter kolekcijos pristatymas. Šiame video dėmesį reikėtų atkreipti į paslaptingą ir kiek baugią muziką, tamsius drabužius ir pasikartojančius modelio judesius bei emocijas. Gerai, jog ši vaizdinė isterija netrunka ilgai, tuomet tikriausiai dingtų tas subtilumas, o įtaigus įspūdis greitai pranyktų.
Kitame „Yves Saint Laurent“ mados namų vaizdo klipe nepamatysime intrigos. Kolekcijos pristatyme dėmesys sutelkiamas į tokias detales kaip medžiagos, raštai bei šukuosenos. Taip pat užnugaryje nepaliekamos ir podiumo puošybos detalės, prabangūs šviestuvai. Tikrai elegantiškas fall/winter kolekcijos pristatymas iš „Yves Saint Laurent“.
Dar vienas įdomus ir kiek neįprastas yra mados namų „Prada“ vaizdo kūrinys. Aistra madai jis tiesiog kunkuliuoja, jau nėra nė su kuo varžytis tokiam žaviam ir moteriškam vaizdo įrašui. Šiame vaizdinių sūkuryje tarsi norima pasakyti, jog tikrasis moters grožis slypi natūralume. Na, o tinkamai parinktos spalvos bei aksesuarai moteriai suteikia dar daugiau žavesio, įpučia tikrojo moteriškojo prado. Iš tiesų žavu.
Štai „Lanvin“ mados namų vaizdo klipe demonstruojami išskirtiniai vakariniai drabužiai vyrams ir moterims. Tiesa, subtili apranga vaizduojama kiek kitaip nei įprasta. Vaizdo įrašu tarsi skelbiama: „Nesvarbu, ar mėgsti subtilumą, klasiką ar laisvumą – visuomet svarbiausia išlikti jaunatviškam, neprarasti meilės madai bei sau pačiam“. Būtent šie bruožai atskleidžia išskirtinį „Lanvin“ mados namų požiūrį į drabužį ir pačią madą.
Kasdienė elegancija bei klasika persipina drabužių linijos „Zara“ reklamoje. Išskirtinumo šiam vaizdinių suktiniui suteikia nespalvotas kadras, ekspresyvumas. Daug dėmesio skiriama ir detalėms, judesio grakštumui. Tenka pripažinti, jog „Zara“ drabužių kompanija bene didžiąją savo dėmesio dalį skiria jaunam ir ambicingam žmogui, tai galime pastebėti ir vaizdo įraše.
Štai „Bershka“ prekinį ženklą reprezentuojantis vaizdo įrašas yra labai jaunatviškas ir muzikalus. Pasaulis šiame klipe yra nupieštas, o jį pagyvina ir ekspresijos suteikia jauni ir žavingi žmonės.
Sunkiosios muzikos ir aštrios mados gerbėjams taip pat yra sukurtas reklaminis vaizdo klipas. Visai netradiciškai į madą žvelgia „Thierry Mugler“. Šių mados namų drabužių kolekcijos pristatyme vaizduojami charakteringi vyriškiai, pasidabinę perlų vėriniais bei kaukėmis. Ar pastebėjote, kaip modelių išraiškas sustiprina išpaišyti kūnai bei auskarai? Modelių drabužiai taip pat kalba patys už save – pagrindiniu akcentu tampa odiniai aprėdai bei klasikiniai vyriški švarkai. Neabuojame, tai viena originaliausių fall/winter sezono reklamų.
Na, ir dešimtuką baigsime jaunatvišką garderobą reprezentuojančiu prekiniu ženklu „Pull and Bear“. Šios kompanijos fall/winter pristatymas pasakoja istoriją, kurioje susiduria jaunatviškumas ir branda.
Štai tokias, netradicines ir ekspresyvias, idėjas propaguoja ir pristato Jūsų dėmesiui fall/winter sezonui skirtos reklamos.