Plaukų kosmetikos gamintojas „Nook“, kurio vardas profesionalų pasaulyje prilygsta kosmetikos gigantams, drauge su įvaizdžio kūrėjų komanda iš Lietuvos – „Atwins“ – pristatė keturis rudeninius įvaizdžius, galinčius įkvėpti ir natūralaus grožio mėgėjas, ir ryškias asmenybes.
„Tai pirmas kartas, kai Lietuvos grožio industrijos atstovai pakviesti bendradarbiauti su tokio žinomumo prekės ženklu, tad ši fotosesija – vienas rimčiausių laimėjimų per mūsų 20 metų kūrybinę karjerą ir komplimentas visai Lietuvos grožio industrijai“, – sako „Atwins“ kūrybos kuratorė Ieva Mašauskienė.
Kitokie tradiciniai įvaizdžiai
Sveikas žvilgesys, švarių linijų bei „oversized“ mados įkvėptas kirpimas ir šukavimas išskirtinėms progoms – raktažodžiai, kuriuos „Atwins“ komanda, kurios priešakyje lektoriai – stilistai Andrius Mašauskas ir Anatolijus Pajanok – ir mados fotografas Tomas Vyšniauskas, rekomenduoja įsiminti pusilgių nedažytų plaukų savininkėms, siekiančioms atskleisti natūralų plaukų grožį ir kartu suteikti įvaizdžiui individualumo.
„Klasikos ir elegancijos mėgėjoms siūlome šį sezoną papildyti šaltos, spindinčios blondinės įvaizdį jausmingomis septinto dešimtmečio garbanomis ir bangomis – toks sprendimas suteikia šaltai spalvai paradoksalumo, jausmingumo“, – pasakoja A. Mašauskas.
Drąsiausioms – ryškios spalvos ir netikėtas kirpimas
Nebijančioms dėmesio ir toms, kurioms šukuosena yra tiesiog ryškios asmenybės pratęsimas, pasiūlyti du įvaizdžiai su madingiausiais šio sezono atspalviais ir dažymo technikomis.
„Kūrybiškoms asmenybėms ypač turėtų patikti tendencija derinti kelias tekstūras ir panašias spalvas. Kurdami šį įvaizdį su raudonplaukiu modeliu siekėme perteikti nežabotą laisvę ir dinamiškumą, parodyti, kaip šias dvi savybes vienu metu gali atspindėti ir plaukų spalva, ir jų formavimas“, – sako „Atwins“ stilistas A. Pajanok ir priduria, kad į ketvirtąjį įvaizdį dėmesį pirmiausia turėtų atkreipti madingų spalvų gerbėjos.
„Norinčioms šį sezoną išbandyti madingiausius, drąsius atspalvius, rekomenduojame tvarkingą, švarų kirpimą, pavyzdžiui, „kare“ arba „bob“. Simetrija, griežtos linijos tik dar labiau pabrėš spalvos originalumą ir suteiks visam įvaizdžiui harmonijos, kurios dažnai trūksta, jei aklai pasikliaujama mada“, – pastebi A. Pajanok.
Pasirengimo darbai „Nook“ fotosesijai truko apie 5 mėnesius, fotosesija – apie 5 dienas. Tarp svarbiausių užduočių, kurias turėjo atlikti „Atwins“ komanda, kirpimo ir dažymo schemų, spalvų paletės suderinimas, taip pat modelių atranka. „Buvome ir projekto prodiuseriai, ir jo įgyvendintojai, tad klientui turėjome pateikti viską – nuo idėjos iki galutinio rezultato“, – sako I. Mašauskienė.
Kūrybinė komanda:
Tendencijos, kirpimai, dažymai, šukavimai – kūrybinė komanda „Atwins“
Makiažas – Viktorija Barkauskaitė
Stilistė – Emilija Knyzelytė
Modeliai – „Ruta Model Management“
Produktai – „Nook“
Foto, video – Tomas Vyšniauskas & Electromagnetico.lt