Menu
 
 

70-ųjų vakarėlių dvasia bei David Bowie įtaka

2020 09 08  17:20  |  Aktualijos

70-ųjų vakarėlių dvasia bei David Bowie įtaka

Nuotraukos – „H&M“ archyvo ©

„H&M“ pristato savo sezoninę „Studio AW20“ kolekciją, neatsitiktinai pavadintą „The Refined Rebel“. Šiemet ji buvo įkvėpta asmenybių, kurių stilius yra toks pat drąsus, kaip ir jų požiūris – pavyzdžiui, atlikėjo David Bowie, o kolekcijoje susijungia drąsus ištaigingumas ir maištingas žavesys. Kolekcijos gaminius nuo š. m. rugsėjo 24 d. bus galima įsigytinai išskirtinai tik internetinėje „H&M“ parduotuvėje.

Kolekcijoje dominuoja ryškios 70-ųjų roko, disko ir pankroko natos, o joje rasti galima ir nepriekaištingai sukirptų kostiumų, ir įspūdingų apdarų vakarėliui. Tikru kolekcijos mūza tapo atlikėjas David Bowie, kurio lyčių stereotipams nepavaldus stilius įkvėpė pagrindinius kolekcijos įvaizdžius – ryškiai mėlyną kelnių kostiumą su įliemenuotu švarku, plačiapetį pilką paltą, pagamintą iš perdirbtos itališkos vilnos, bei perdirbto poliesterio palaidines, puoštas įspūdingais raukiniais.  Gaivi mėlyna ir malachito žalia spalvos kolekcijoje derinamos su šampaninės rausvos spalvos akcentais, o atrinktus gaminius puošiantys marmuriniai raštai buvo įkvėpti itališkos architektūros.

70-ųjų vakarėlių dvasia bei David Bowie įtaka

70-ųjų vakarėlių dvasia bei David Bowie įtaka

70-ųjų vakarėlių dvasia bei David Bowie įtaka

„H&M Studio AW20“ įvaizdinė kampanija laužo nusistovėjusias tradicijas pakviesdama „Studio“ kolekcijos ambasadorius Barbie Ferreira, Veronika Heilbrunner, Celeste, Alton Mason, Young Emperors ir Mia Kong kartu kurti kampaniją iš skirtingų pasaulio kampelių nuotoliniu būdu. Kiekvienas talentas užfiksavo savo unikalias kolekcijos interpretacijas, kuriose pirmu smuiku griežia jų asmeninis stilius bei individualumas.

„Šio rudens „Studio“ kolekcijos mūza nebijo mesti iššūkio nusistovėjusiam status quo. Ši kolekcija skirta tiems, kuriems svarbiausia yra būti savimi. Tikimės, kad mūsų klientai pajus įkvėpimą puoštis nerūpestingai ir maištingai“, Ann-Sofie Johansson, „H&M“ kūrybinė patarėja.

70-ųjų vakarėlių dvasia bei David Bowie įtaka

70-ųjų vakarėlių dvasia bei David Bowie įtaka

„H&M Studio“ komanda šįkart eksperimentavo su nauju, neįprastu rudens kampanijos formatu – kolekcijos ambasadoriai kampaniją kūrė nuotoliniu būdu.  Šis naujas darbo būdas, pritaikytas šiandieninei situacijai pasaulyje, suteikia mūsų ambasadoriams kūrybinę laisvę kurti, fotografuoti ir išreikšti save savo pačių erdvėje. Tikimės, kad naujoji kolekcija ir kampanija paskatins visus švęsti savo asmeninį stilių“, – Kattis Bahrke, „H&M“ kūrybinės rinkodaros ir komunikacijos vadovė.


Komentuok:




*



Reklama