Lygiai prieš metus buvęs Yves Saint Laurent kūrybos direktorius Stefano Pilati buvo paskirtas atsakingu už ne ką mažiau įtakingus vardus – tai Ermenegildo Zegna Couture ir jo mažąją sesutę, moterišką aukštos kokybės prabangos prekės ženklą Agnona. Nerengianti didingų šou ir įspūdingų kolekcijų madų savaičių metu, Agnona kūrybinė komanda dėmesį telkia į audinio kokybę, kuris, kaip žinoma, yra gaminamas pačios Zegna kompanijos.
Savo kolekcija ZERO Stefano primena mums apie meno grupuotę, gyvavusią šeštajame dešimtmetyje, kurios nariai plėtė mados suvokimo rėmus ir savo meną pristatinėjo neįprastose erdvėse. Štai kodėl kolekcija buvo pristatyta kiek apleistą pastatą primenančiose patalpose. Šeštasis dešimtmetis mums taip pat sufleruoja, kad ir pats Agnona prekės ženklas buvo įkurtas 1953 metais. Tai Stefano įamžina, naujojoje kolekcijoje įausdamas šį skaičių ant kašmyro megztinių.
Prezentacijos metu akys klaidžioja tarp įdomių objektų: manekenės su avies kojomis atrodo lyg pasakų herojai, įrėmintas avies „portretas“ mintyse vietoj agnona verčia kartoti agnello (it. aviena). visgi vilna tiek Zegna, tiek Agnona ženklams turi didelę reikšmę, kadangi medžiagos yra gamintos ne ko kito, o pačios kompanijos, kuri kiekvienais metais rengia konkursus Australijoje ir atsirenka geriausią vilną, – apie kokybę šiuo atvejų klausimų nė nekyla.
Kolekcijos kirpimai primena Stefano YSL kolekcijas: siluetai klasikiniai, tačiau su modernumo elementu, nepamiršta kelnių kostiumėlių, kurie – lyg ir Zegna vizitinė kortelė. Tai vadinamieji double breasted kostiumai, kitą sezoną pastebėsime šią tendenciją ir vyrų linijoje. Įdomi detalė – kašmyro triko, kurie galbūt ir atrodo kaip fashion show piece – tik pasirodymui skirti drabužiai – iš tiesų įdomiai atrodytų priderinti prie vis dar madingų permatomų sijonų. Kiekvieną pavasarį dizainerių naudojamus gėlių elementus Stefano šįkart įaudė į mezginius, naudodamas 3D audimo efektą. Kolekcija moteriška ir rafinuota, tačiau Stefano moteris – labiau išsilavinusi, nebijo modernių detalių, nors dėvi tik geriausią kokybę.
Audinių sprendimai įdomūs – specialiai apdirbtas šilkas naudojamas lietpalčiams, kašmyro nevengiama net pavasario sezonui, nemažai megztukų, odos elementų. Nebijota ir šiek tiek nenatūralių audinių, pvz., plastiką primenantis paltas, viskozės palaidinės, tačiau jie tik paįvairina kolekciją.
Nemažai žmonių, išgirdę Agnona, prisimena iki gyvo kaulo įgrisusį klasikinį ir labai brangų prekės ženklą, kiek primenantį Loro Piana, kuris nesistengia mūsų stebinti kirpimais, tačiau aprūpina geriausios kokybės basic pirkiniais. Šį kartą Stefano tikslas – prikelti vardą iš numirusiųjų ir priversti pirkti ne tik mamytes, tačiau ir jų gerą skonį besilavinančias dukras bei priminti, jog mada yra menas, ne tik prabanga.