Nors mados ir modelių industrijoje dominuoja silpnoji lytis, vyrams skirtų kolekcijų stiprumu abejoti neverta. Taip pat neverta dvejoti ir dėl vyriškų mados reklamų stiprumo. Taip, jos egzistuoja ir sulig kiekvienu sezonu joms skiriamas vis didesnis dėmesys. Tai įrodo ir šis šaltasis sezonas. Čia kūrybinė fantazija maišoma su vyrišku racionalumu – tai ir yra šių 6 geriausių 2013/2014 m. rudens/žiemos reklamų sėkmės kodas.
Tom Ford
Šį rudenį Tomas Fordas išleido pirmąją vyrams skirtą veido priežiūros kolekciją, kurią sudaro 9 daugiafunkcinės odos priežiūros priemonės. Kartu su ja pasirodė ir naujai linijai skirta reklama, kurios veidas – ispanas Juan Betancourt. Paties T. Fordo kurta reklama skoningai ir minimalistiškai pristato produktą ir paliudija, jog vyras taip pat gali naudoti valomąją purvo kaukę, veido drėkiklį ar net paakių kremą.
Prada
Prada toliau tęsia savo tradiciją vyrų reklamoms pasirinkti aktorių grupę. Šį kartą tai Christoph Waltz, Ben Whishaw ir Ezra Miller, kurie geriausiai atspindi 2013/2014 Prada rudens/žiemos vyrų kolekcijos veikėjų tipažą. Reklama įkvėpta naujosios bangos (New Wave, arba Nouvelle Vague) filmų, stilizuotame interjere su geometriniais baldais ir ryškių spalvų akcentais fotografuota David Sims. Žaismingai rimti kadrai visuomeniškam vyrui.
Balenciaga
Balenciaga pristato pirmąją vyriškąją kolekciją, kai legendiniams Paryžiaus namams vadovauja dizaineris Alexander Wang. Ji – tyli, bet iškalbinga, rami, bet kartu ir audringa. Tai lyg savotiškas filmas, į kurio išbarstytus kadrus žiūri žiūrovai. Vieną sėkmingiausių, karjerą dar tik pradedančių, tačiau potencialių modelių sąrašuose nuolat šmėžuojantį modelį Sylvester Ulv užfiksavo Josh Olins objektyvas. Reklama puikiai išryškina modernius ir stiprius siluetus.
Bottega Veneta
Bottega Veneta šiam rudeniui pasikviečia skandinavą modelį Mathias Lauridsen. Jis ne tik įkūnija šių mados namų vyro dvasią, kuris kaskart išlieka ištikimas tradicijoms, bet ir atranda naujų, akiai malonių detalių. Šį kart Bottega Veneta vyras, regis, kažkur skuba, jis mažumėlę sunerimęs, bet vis tiek orus ir įspūdingas. Šiam įvaizdžiui unikalumo suteikia modernizuoti klasikiniai siluetai ir novatoriškos medžiagos bei įdomūs fotografo Ralph Gibson nuotraukų rakursai.
Versace
Fotografų duetas Mert & Marcus nusprendė atiduoti duoklę Richard Avedon kurtoms praeities reklamoms, kadaise kurtoms šiems mados namams. Paprasti studijiniai kadrai išryškina padidintas formas ir ryškiaspalvius raštus. Visa tai ir nusako Versace rudens/žiemos sezono vyrams skirtos kolekcijos įdėja, kuri buvo paremta pankų subkultūros tendencija. Reklamai pasirinkti šio laikotarpio vyriškąją modelių industriją puikiai reprezentuojantys veidai – Matt Trethe ir Travis Smith.
Calvin Klein Collection
Calvin Klein Collection linijos reklama yra tikras kolekcijos nuotaikos atspindys. Tamsi, stipri, atšiauri, bet viliojanti. Reklama šlovina vyrišką galią ir grožį kartu su naujuoju šių mados namu favoritu, modeliu Matthew Terry. Ryškių bruožų amerikietis ir aiškūs kolekcijos modeliai – puikus derinys, kurį įamžino Mert & Marcus.