Menu
 
 

Moterų kolekcijos ir mados skaičiai

2013 11 28  17:41  |  Aktualijos

Ne taip jau seniai, vos prieš keletą metų, Niujorkas dėl savo sparčiai ir sėkmingai kylančių naujųjų talentų buvo linksniuojamas kaip mados ateitis ir šios industrijos Meka, o jo skambus įvaizdis tikino, jog senosios Paryžiaus ir Milano ateljė – jau praeitis. Tačiau portalo style.com paskelbtame populiariausių šio sezono kolekcijų peržiūrų dešimtuke stipriai dominuoja Paryžiaus mados namai, o mados ateitimi vadintą Niujorką atstovauja tik Marc Jacobs kolekcija. Nepaisant to, kviečiame Jus susipažinti su šio sezono kolekcijų statistika. O kas – Jūsų favoritai?

Chanel – 2 954 287 peržiūrų

Chanel

Koliažai: Edgaras Vladimirenko. Koliažams kurti panaudotos nuotraukos iš style.com bei mados namų svetainių.

Garbingoje pirmoje vietoje antrą sezoną iš eilės – Chanel mados namai. Jie susilaukė didžiausio internautų dėmesio. Prie to greičiausiai prisidėjo ne tik visiems puikiai žinomas vardas, įspūdingos šou scenografijos nuotraukos, bet ir virtuoziškas Karlo Lagerfeldo gebėjimas senąją Chanel klasiką pateikti ne tik moderniai moteriai ar damai, bet pritaikyti šių mados namų kodus ir jaunai merginai. Patogios medžiagos, įdomūs siluetai bei žaismingi aksesuarai – štai ir populiariausios tarp žiūrovų kolekcijos sėkmės paslaptys.

Saint Laurent – 2 277 517

Saint Laurent

Visi suskubo įvertinti pirmąją Hedi Slimane kolekciją legendiniams Paryžiaus mados namams bei pažiūrėti, koks gi tas dizainerio manifestas, kuris sukrėtė visą mados industriją. Visiškai nauja mados namų kryptis, prisidengusi aštuntojo dešimtmečio ready-to-wear „Rive Gauche“ linijos idėjomis, parodė begalę siurprizų, – kai kam malonių, kai kam ne itin. Jaunatviška, trumpa, grunge – pagrindiniai žodžiai, nusakantys kolekciją ir atspindintys elementus, tapusius žiemos sezono tendencijomis, tokius kaip vyriški audiniai, langeliai ar leopardo raštas.

Valentino – 2 097 936

Valentino

Paveikslo „Mergina su perlo auskaru“ įkvėpta, trapia ir romantiška Valentino kolekcija susižavėjo daugelis žiūrovų prie kompiuterių ekranų. Mergaitiški siluetai, prabangūs gobeleno raštai ir siuvinėjimai, viliojančios spalvos, karališka dvasia ir audinių kontrastai atskleidė karališkai didingą, tačiau jaukią ir ramią nuotaiką. Grakštus ir subtilus šaltojo sezono Valentino moters portretas toks paveikus, kad sužavi net ir užkietėjusias Versace seksualumo verges.

Balenciaga – 2 008 16

Balenciaga

Dar viena svarbi kolekcija, pristatyta Paryžiaus mados savaitės metu šių metų pavasario pradžioje – Balenciaga. Jaunasis amerikietis Aleksander Wang su pagarba, ramiai, nesispyriodamas perima šių aukštosios mados namų vairą. Dizaineris puikiai atrinko geriausius Christobal Balenciaga palikimo siluetus, suteikdamas jiems naujus modelius, – klasikines spalvas, bet novatoriškas medžiagas. Nors mados kritikai teigia, jog kolekcijoje pritrūko Wango entuziazmo, internautai šią kolekciją vertina labai palankiai.

Louis Vuitton – 2 005 647

Louis Vuitton

Marc Jacobs šįkart negalėjo atsispirti vienai iš svarbiausių sezono krypčių – septinto dešimtmečio moteriškumui.  Dizaineris siūlo prabangias, naktinių įkvėptas sukneles, šilkinius pieštuko formos sijonus, moheros megztinius ir vyriško stiliaus paltus. Vyriškumo ir moteriškumo sandūra kolekcijoje vilioja savo prabangiais audinės ir karakulio kailiais, siuvinėjimais, įdomiais audiniais bei raštais. Greičiausiai tuo ir susižavėjo style.com lankytojai. Be to, po šou dizaineris pranešė, kad palieka Louis Vuitton mados namus. Išgirdus šią sensacingą naujieną tiesiog būtina pažiūrėti, kokia gi jo paskutinė kolekcija!

Prada – 1 940 157

Prada

Miuccia taip pat pasinėrė į praėjusio šimtmečio jausmingumą, o Prada gerbėjai liko apstulbę, išvydę šių mados namų šaltojo sezono paltus bei midi ilgio sukneles, kurios tapo tikrais sezono hitais. Visgi dizainerė M. Prada yra intelektualios mados kūrėja. Jos moteris – paslaptinga, spalvų ir medžiagų kombinacijos neretai priverčia susimąstyti, o kur dar išskirtinis šių mados namų kastingo direktorių skonis modeliams! Po ilgų nagrinėjimų taip ir nepavyko išsiaiškinti, kokia gi iš tiesų yra Prada moteris… Ji nepaliauja stebinti kiekvieną sezoną.

Givenchy – 1 932 456

Givenchy

Givenchy mados namai puikiai atlieka viešųjų ryšių kampaniją, neoficialiais savo mados namų ambasadoriais paversdami dainininkes Beyonce, Ciara, reperį Kanye West, menininkę Mariną Abromovič ir daugelį kitų garsenybių. Greičiausiai dėl to Givenchy šį sezoną yra ir populiariausių kolekcijų dešimtuke. Visgi pažiūrėti į ką taip pat yra, – „Bembio“ megztiniai, gotikos tematika, rožių raštai ir tamsos dvasia prikausto visų dėmesį.

Dolce Gabbana – 1 869 136

Dolce Gabbana

Nors italų duetas D. Dolce ir S. Gabbana gavo nemažai jiems labai nepalankios reklamos, o prieš pat Milano mados savaitę turėjo nemalonumų ir su nacionaliniais Italijos mados rūmais, jų kolekcija lieka viena populiariausių. Neabejojame, kad taip yra dėl nepaprasto sicilietiško rafinuotumo ir įspūdingo rankų darbo. Bizantjos freskos, brangakmeniai, prabangūs nėriniai ir garsiosios šių mados namų rudens/žiemos karūnos – galimybė pasinerti į itališką fantaziją ir kiekvienos moters svajonė.

Marc Jacobs – 1 604 974

Marc Jacobs

Marc Jacobs kolekcijos Niujorko mados savaitėse yra vienos iš laukiamiausių. Šįkart jis vėl pasirinko panašią temą, kaip ir kurdamas Louis Vuitton namams. Įspūdingai atrodė nuostabi scenografija. Dizaineris pristatė visiškai paprastus, lengvai dėvimus drabužius, suteikdamas jiems gurmaniškas spalvas, raštus ir paįvairindamas įdomiomis detalėmis.

Christian Dior – 1 589 969

Christian Dior

Paskutinėje, bet ne prasčiausioje dešimtuko vietoje – Christian Dior ir jų naujasis kūrybos direktorius Raf Simons. Siurrealistinė pristatymo erdvė kontrastavo su atgaivintais klasikiniais mados namų kodais ir ankstyvosios Andy Warhol kūrybos eskizais. Christian Dior palikimui belgas Raf Simons suteikia naujovių – praturtina elegantišku futurizmu ir įmantriais kirpimais. Toks Dior stiliaus esmės pritaikymas šiuolaikinėje madoje sužavi interneto vartotojus, nors kritikai didelių liaupsių dizaineriui ir neparodo.


Komentuok:




*



Reklama