Menu
 
 

„The Gallery Berlin“: tęsiant mados mugių temą

2014 01 30  22:17  |  Aktualijos

Berlyno mados savaitėje pasisekė aplankyti ir dar vieną mugę – „The Gallery“, kurios siekis – suburti po vienu stogu jaunuosius dizainerius ir lankytojams pristatyti jų kurtas drabužių ar aksesuarų kolekcijas. Kitaip tariant, atsidūrėme dar viename mados labirinte. Tik dabar – tamsiame industriniame pastate su šaltomis sienomis ir grotuotais langais.

Šįkart vietos pasirinkimas puikiai atspindėjo ir rengėjų pasirinktą skambų mugės šūkį „Not couture – hot couture. Fashion meets lifestyle“ (vert. Ne aukštoji mada, o karštas „kutiūras“, arba mados ir gyvenimo būdo sintezė). Čia dizaineriai turėjo galimybę pristatyti savo idėjas, drabužius, ir, aišku, surasti pirkėją. Kiek pavargę nuo žmonių prikimštų metro, greitai geriamos kavos iš puodelių, bandymų keliose Berlyno vietose atsidurti tuo pačiu metu, su fotografu vėl rinkomės tą mugę, kuri siūlo podiumo prezentacijas. Patogu, be to, be didžiulių pastangų, bandymų prasibrauti pro žmones ar nepasimesti stendų labirintuose, taip gali išvysti šou ir akims, ir ausims. Nors podiumo prezentacijos vyko visą dieną, atsidūrę renginyje vakare suspėjome aplankyti dviejose iš jų, bet labai skirtingose. Jei vienos kolekcijos drabužius priskirčiau prie patogios aprangos (sėdėjimui prie televizoriaus), tai kita stebino „otkutiūro“ elementais, įspūdingu modelių makiažu ir kitais netikėtumais.

Göttin des Glücks

Nuotraukos: Karolis Kveselis / © SwO

Pirmoji kolekcija – austrų prekės ženklo Göttin des Glücks (liet. Laimės deivė) pristatymas, kurios bene vienintelis tikslas – funkcionalumas ir patogumas. Gerokai pasigedau tų inovatyvių ir netradicinių idėjų, kurios tarsi jau tapo įprastomis, stebint jaunųjų dizainerių kolekcijas. Šįkart sužaista saugiai, bet, matyt, reikėtų nepamiršti, kad į madą reikia ne tik žiūrėti, bet ją ir dėvėti. Ši kolekcija atrodė labiau nusipelniusi mugės stendo nei podiumo, bet daug kur sutinkamas užrašas „Fashion meets lifestyle“ tarsi ir buvo nuoroda į tai, kad gal vis tik klystu. O ant drabužių besipuikuojantis bei akį rėžiantis logotipas „Göttin des Glücks“ puikiai įsiminė, tačiau smalsumo laukti naujos jų kolekcijos taip ir nesužadino.

Göttin des Glücks

Antroji kolekcija, kaip jau minėjau, buvo įstabi. Sodrių spalvų seni užuolaidiniai audiniai (dar vienas pavyzdys, kad ekologiškai madai Berlyno savaitėje skirtas išties nemenkas dėmesys!) kolekcijoje persipynė su ekstravagantiškais, baroko įkvėptais siluetais. Dizainerių duetas Battenberg–Cartwright kolekcijos pristatymo įspūdžiui sustiprinti pasitelkė perdėtai dramatišką ir netgi teatrališką modelių makiažą, pernelyg pūstas rankoves, masyvius, netradicinius galvos ir kaklo aksesuarus, o kolekcijos pabaigoje žeme besivelkančio sijono bei ekscentriško kaklo papuošalo prezentacijai dizaineriai pasirinko vyriškos lyties atstovą.

Battenberg–Cartwright

Battenberg–Cartwright

Kiekvienas apsilankymas Berlyno mados savaitės renginiuose (net ir visai trumpas) yra vis nauja emocija, vis naujas klausimas ar atsakymas, nauja patirtis ir naujas įkvėpimas… Todėl laukite tęsinių, pažadame puikių atradimų iš tris dienas trukusio renginio, kuris neapsiriboja vien tik Europos mada.

Battenberg–Cartwright

Battenberg–Cartwright


Komentuok:




*



Reklama