Apie Moschino 2014–2015 m. rudens/žiemos kolekciją, pristatytą Milane praėjusią savaitę, šiandien tiesiog privalome pakalbėti. Taip, kaip ir kasmet aptarti Chanel pasirodymą Paryžiaus mados savaitėje. Šį kartą galbūt ne visai dėl genialios rūbų konstrukcijos ar kvapą gniaužiančių audinių, o dėl pačios kolekcijos temos. Vartotojų visuomenė. Kokia ji?
Naujasis Moschino mados namų dizaineris, ekstravagantiškasis Jeremy Scott, išdrįso klasikinį Chanel kostiumėlį paversti „McDonald‘s“ tinklo atributika, o vestuvinę suknelę sudėlioti iš produkto etikečių. „McDonald‘s“ pasaulis – ryški kolekcijos tendencija: modeliai ne tik dėvi stilizuotas greitojo maisto restorano uniformas, tačiau vietoj rankinių nešasi „Happy Meal“ dėžutes ar didelę „Coca-Cola“ stiklinę su šiaudeliu. Antroji kolekcijos dalis kiek atsiriboja nuo „McDonald‘s“ darbuotojų ir pereina prie kičo – atsiranda daugybė auksinių papuošalų, išlindusios kelnaitės bei nusmukusios kelnės – tikri gatvinių stileivų atributai, o galbūt tai – dar ir dažni „McDonald‘s“ restoranų lankytojų simboliai? Trečioji kolekcijos dalis skirta legendiniam animacinio serialo herojui, gyvenančiam palmėje po vandeniu – Kempiniukui Plačiakelniui. Megztiniai, rankinės, kailiniai ir netgi batai – viskas čia marginta geltonais bei juodais taškeliais. Galiausiai pereita prie traškučių, sausų dribsnių, guminukų bei traškučių pakuočių motyvais kurtų suknelių–pakuočių, į kurias dizaineris tarytum suvyniojo savo modelius.
Pirmose eilėse linksminosi Anna Dello Russo bei Katy Perry – tai drąsios moterys, kurios neabejotinai neilgai trukus pasirodys ant kokio raudonojo kilimo ar dar kitoje mados savaitėje, pačios „įsivyniojusios“ į traškučių ar guminukų pakelį. Ar ši kolekcija taps karščiausia gatvės mados naujiena? Turbūt taip, tačiau ji baigsis taip greitai, kaip ir spragėsių indelis įdomiame kine. Dizaineris sako: šitaip atrodo dabartinė mūsų visuomenė – tik pažvelkime į veidrodį.