Greičiausiai Jums nereikia priminti, jog kiekvienai tarpsezoninei kolekcijai Karlas Lagerfeldas, pasitelkdamas madą, apdainuoja vis kitą pasaulyje garsų miestą ir jo šalies tautos kostiumus. Derėtų prisiminti ir tai, jog dizaineris kai kuriose šalyse nėra buvęs ir tai greičiau yra jo vaizduotės kūrinys – kaip, pavyzdžiui, galėtų atrodyti Mumbajaus, Maskvos, Dalaso ar Šanchajaus moteris XXI amžiuje – dažnai yra jo kuriamas šiuolaikiškas, tačiau nuo tradicijos atsispyręs įvaizdis. Šiais metais legendiniai Paryžiaus mados namai keliauja į Viduriniuosius Rytus. Dubajus kartu su kitais Persijos įlankos taškais sudaro vieną aktyviausių prabangos prekių rinkų. Kaip ir šio regiono klientai, taip ir visas pasaulis su jauduliu laukė didžiojo Karlo Lagerfeldo haremo pasirodymo.
Tiesiog mados šou? Ak, ne. Dubajuje veiksmas prasidėjo dar gerokai prieš pirmam modeliui žengiant ant podiumo. Pristatymo svečiai buvo plukdinami abromis – vandens valtimis – į Jumeirah salą, kurioje specialiai pristatymui buvo įrengta šou erdvė, įkvėpta tradicinės arabų architektūros. Vėliau šioje erdvėje vyko ir išskirtinis Chanel vakarėlis.
Kolekcijos toną diktuoti pradėjo shemagh rašto įkvėptos, tiesą sakant, kiek kičinės ir labai jau tiesmukos interpretacijos. Tiesa, panaudoti tvidą, siekiant išausti šį raštą, buvo įdomus ir inovatyvus sprendimas. Visgi žibalo į ugnį pridėjo benzino baką atkartojančios delninės ant grandinės. Nors pastarojoje ready-to-wear kolekcijoje ir buvo akcentuojamas liemuo, šioje resort kolekcijoje jis visiškai panaikintas. Paltai krito laisvai, o atitinkamai sumodeliuoti švarkai, sijonai ir kelnės laisvai judėjo kartu su modeliu. Bet čia iškilo dar viena problema – kolekcijos rūbų sluoksniavimas atrodė kiek perdėtas. Tiesą pasakius, pati vietos auditorija rodė daugiau odos, nei modeliai. Nors galbūt ši odė Dubajui ir kiek prašovė dėl savo nuorodų pertekliaus ir konservatyvumo, tačiau, išstudijavę kolekcijos modelius kiekvieną atskirai, galėtume rasti ir nemažai puikių pasiūlymų – pradedant nuo itin moteriškų haremo kelnių iš šifono iki mauriškų plytelių motyvais išsiuvinėtų derinių.
Kolekciją užbaigė modelio Brad Kroenig sūnus Hudson, vilkėdamas tradicinį vietinių rūbą. „Tai romantiška, be jokių folkloro prisilietimų, idėja apie mano įsivaizduojamus 21-ojo amžiaus Rytus“, – pareiškė Karlas Lagerfeldas apie savo kolekciją, kuri, nors ir traukė akį, deja, galbūt šįkart buvo vaizduotės pastūmėta pernelyg toli nuo realaus, modernaus ir stebinančio Arabų pasaulio.