Giorgio Armani mados namų 40-ojo jubiliejaus proga pristatome projektą #Atribute, kuris prasidėjo pirmadienį, kovo 16 d.
#Atribute – žodžių žaismas, gimęs sujungus „Armani“, „Tribute“ (duoklė) bei grotelių ženklą, naudojamą socialiniuose tinkluose (hashtag). Tai projektas, dedikuotas temoms, žmonėms ir daiktams, glaudžiai susijusiems su Armani prekių ženklais per visus pastaruosius keturiasdešimt veiklos metų.
#Atribute taip pat sukurta ir internetinė svetainė „Armani.com/Atribute“, kurioje atskleidžiamos keturiasdešimt skirtingų temų kiekvieniems veiklos metams atspindėti. Šios temos ne tik nušviečia turtingą Giorgio Armani mados namų istoriją, bet ir parodo jų pastovumą, nepavaldumą laikui ir paties pono Armani viziją, kuri išliko tvirta nuo kompanijos įkūrimo iki šių dienų.
Armani socialiniai tinklai taip pat tampa dalimi šventės, nes planuojama nuolat kurti ir skelbti būtent jubiliejui skirtą turinį, dalintis „Armani.com/Atribute“ naujienomis ir puslapyje tą savaitę paskelbtos temos idėjomis.
#Atribute projektas skatina vartotojų, žurnalų, internetinių tinklalapių ir draugų įsitraukimą į veiksmą. Naudojant ženklą #Atribute kiekvienas socialinių tinklų vartotojas turės galimybę pasidalinti savo duokle Giorgio Armani mados namams. Ši idėja bus interaktyvi ir atsispindės „Armani.com/Atribute“ svetainėje visame pasaulyje.