Penki lietuviškų prekės ženklų kūrėjai šį savaitgalį pajūryje pristatė bendrą vasaros projektą – tris mėnesius veiksiančią pop-up formato parduotuvę „5 summer stories“. Į vieną komandą susibūrę „Formuniform“, „Tadam!“, „Okiiko“, „Naked Bruce“ ir „Body Talk“ prekės ženklai šią vasarą praleis Nidoje ant Urbo kalno įsikūrusioje parduotuvėje, kur kas tris savaites pasikeisdami dirbs ir organizuos renginius patys.
„Dar prieš pradedant šį projektą turėjome viziją paversti parduotuvę ir kokybiškų išskirtinių renginių erdve, kurioje susitinka įdomūs įvairių industrijų atstovai. Birželį į svečius jau buvome pasikvietę kavos manufaktūros „Crooked nose & coffee stories“ įkūrėją, o atidaryme degustavome lietuviškų ledų gamintojo „Sweet Morello“ ledus. Liepą ir rugpjūtį planuose turime dar kelis susitikimus su įdomiais naujų lietuviškų prekės ženklų atstovais,“, – pasakojo „5 summer stories“ įkūrėjai.