H&M džiaugiasi dalindamiesi pirmosiomis Katy Perry šventinės H&M spausdintos kampanijos nuotraukomis. Nuotraukose Katy vilki H&M šventinės kolekcijos gaminiais, kuriuos galima pamatyti ir įspūdingoje šventinėje H&M reklamoje – ją išvysti galima kino teatruose, per televiziją bei internetu. Pilnametražė reklama visame pasaulyje bus pradėta transliuoti lapkričio 23 d. interneto svetainėje hm.com/life.
„2015 m. H&M šventinė reklama sužadina šventinę nuotaiką. Pirmiausia Katy vaizduoja fėją, tuomet ji prikelia gyvenimui neįtikimiausius veikėjus – suaugusio žmogaus dydžio imbierinius žmogučius, didžiules riedučiais besivažinėjančias dovanas ir milžiniškus meškučius. Veiksmas vyksta greitai ir nuolat kinta, kiekvienoje scenoje Katy yra nepakartojama. Reklamos garso takelis yra naujoji šventinei reklamai Katy parašyta ir Duke Dumont išleista daina „Every Day Is A Holiday“.
„Dievinu šių metų šventinės kolekcijos stilių ir modernių tradicijų įvairovę. Visa kolekcija skirta mėgautis – ar tai būtų ideali vakarėlio suknelė puikiam vakarui, ar jaukus megztukas maloniam laiko leidimui su draugais ir giminaičiais“, – pasakoja Pernilla Wohlfahrt, H&M dizaino skyriaus vadovė.
Šiuo šventiniu laikotarpiu H&M yra įsipareigojusi specialiai sukurtomis dovanų kortelėmis padėti Mianmaro vaikams. H&M Conscious Foundation paaukos UNICEF 5 proc. nuo kiekvienos nupirktos dovanų kortelės sumos. UNICEF panaudos šiuos pinigus kokybiškam pažeidžiamų Mianmaro vaikų švietimui, kur būtinai reikia pagerinti galimybes įgyti elementarų išsilavinimą. Vykdydami dovanų kortelių kampaniją UNICEF ir H&M Conscious Foundation siekia padėti daugiau nei 350 tūkstančių vaikų, Rachinų valstijoje suteikdami pradinį ir žemesnįjį vidurinį išsilavinimą. Šias dovanų korteles H&M parduotuvėse visame pasaulyje bus galima įsigyti iki gruodžio 31 dienos.