Ermenegildo Zegna mados namai didžiuojasi pristatydami naujausią 2017 m. pavasario-vasaros reklaminę kampaniją, kurios žvaigždėmis tapo Robertas De Niro ir McCaulas Lombardis. Ši kampanija, pavadinta Defining Moments (angl. „Esminiai momentai“), yra naujas ženklo pareiškimas apie emociškai atvirą toną, kuriuo Ermenegildo Zegna mados namai nuo šiol kalbės su visa savo globalia bendruomene. Tai kampanijos pradžią paverčia tikru esminiu momentu, kuriuo dalintis kviečiame ir Jus. Tik leiskite mums paaiškinti plačiau ir papasakoti apie pačią idėją.
Roberto De Niro veidas, balsas ir nepakeičiami kūrybiniai manierizmai neabejotinai pavertė jį vienu iš geriausių mūsų laikų aktorių. Net jeigu mados industrijoje jis sutinkamas rečiau, pristatymo jam tikrai nereikia. Tiesa, apie McCaulą Lombardį girdėję turbūt nebūsite – šis jaunas, talentingas ir intelektualios manieros aktorius dar tik pradeda savo karjerą, o pirmuoju jo žingsniu link Holivudo tapo 2016 m. filmas American Honey. Nors abu aktorius galima pavadinti skirtingų laikmečių atstovais, jie turi šį tą bendro, ko amžius tikrai negali nulemti – natūralų žavesį ir charizmą. Juos jungia talentas bei bendros šaknys (abu kilę iš itališkų šeimų), įgimta elegancija, stilius ir charakterio stiprumas. Kartu su Alessandro Sartori, Ermenegildo Zegna mados namų kūrybos vadovu, ir Francesco Carrozzini, režisieriumi, abu aktoriai besibaigiant 2016 m. susitiko Los Andžele.
Tai, kas gimė susitikimo metu, buvo ypatinga – laisvas ir jokia forma nesuvaržytas keturių požiūrių dialogas: dizaineris, režisierius ir Defining Moments kampanijos žvaigždės dalinosi savo idėjomis, prisiminimais bei nuomonėmis, kaip kuo geriau papasakoti istoriją. Carrozzini kurti trumpo metražo filmai su De Niro ir Lombardiniu virto trumpų pasikalbėjimų nuotrupomis bei Zegna stiliaus išraiška. Nesvarbu, pokalbis vyktų kelyje, fotosesijos aikštelėje ar atokvėpio momentais, abu aktoriai – vienas patyręs, kitas dar tik bepradedantis rinkti savo patirtį – dalinosi savo gyvenimų esminiais momentais. De Niro epizoduose pasakoja apie savo rizikingų pasirinkimų filosofiją, kuo jį traukia konkretūs vaidmenys (ir kodėl nuo jų kartais norisi pabėgti) ir kokiam miestui priklauso jo širdis. Lombardi, kaip ir galima tikėtis, savo autoritetą stebi pagarbiai (nesunku pastebėti, jog jaunas aktorius neretai netenka žado), bet pasakoja apie savo patirtis bei įžvalgas, kurie prisiminimų sukelia ir šalia sėdinčiam De Niro.
Šis artumo, suvokimo ir abipusio noro mokytis atradimas pokalbiui suteikia laisvės, tikrumo ir aistros, kuri slypi ir Ermenegildo Zegna mados namų strategijoje. Esminių momentų motyvą ir pokalbio struktūrą Ermenegildo Zegna mados namai naudoti ketina ir toliau. Planuojama, kad Ermenegildo Zegna projektas taps smalsiems ir išskirtiniams protams skirtu forumu, kuris rengs eklektiškus neformalius renginius su įdomiausiais, aistringiausiais, stilingiausias ir sėkmingiausiais savo sričių atstovais. Ermenegildo Zegna ketina gilinti savo ryšį su klientais siūlant dar didesnį bespoke tipo paslaugų pasirinkimą ir dalinantis tuo, kas mus apibrėžia. Taip, Ermenegildo Zegna yra globali kompanija, bet charakterio jai tikrai netrūksta – joje susipina kruopštus rankų darbas ir modernumas, kuriuos atspindi mados namų vilnos augintojai, audėjai, siuvėjai, mūsų komanda ir klientai, vertinantys tuos pačius amžinus dalykus bei sudarantys Ermenegildo Zegna bendruomenę. Turint omenyje Gildo Zegnos ir Alessandro Sartori atsidavimą mados namams, mūsų strategija ir netgi instinktas yra savo vertybes išreikšti veiksmais.
Kiekviena istorija prasideda nuo momento. Tai mūsų esminis momentas. Pasidalinkite savuoju ir įkvėpkite kitus.
Kūrybos vadovas: Alessandro Sartori
Režisierius ir operatorius: Francesco Carrozzini
Talentai: Robertas De Niro, McCaulas Lombardis