Menu
 
 

Žvilgsnis į ateitį – „Futurekit“

2017 02 28  17:20  |  Aktualijos

Futurekit

Nuotraukos – organizatorių archyvas

Kaip kalbėti apie ateitį, kad žodžiai „inovacija“ ir „tendencija“ būtų ne dalis komunikacinio triukšmo, o iš tiesų padėtų kurti idėjas? Kovo 7 d. Vilniaus menų fabrike „Loftas“ vyks pirmasis „Futurekit“ serijos renginys, kuris papasakos, kaip tikrąsias tendencijas atskirti nuo to, kas tiesiog madinga, bei matyti bendrą kryptį toliau nei tik 2017-aisiais.

Inovacijų sesijų autoriai – strategai Andrius Grigorjevas, Rene Fisher ir Gediminas Užkuraitis, rinkodaros inovacijų kompanijos „Be&Do“ partneriai. Ne vienerius metus praleidę reklamos agentūrose bei konsultavę didžiąsias šalies įmones, jie pastebėjo, kad nuomonę apie inovacijas ir tendencijas turi daugelis, bet ji dažnai taip ir lieka „PowerPoint“ skaidrėse ar „Facebook“ įrašuose.

Esminis „Futurekit“ tikslas nėra tik pasakyti, jog 2017-aisiais rinkodara spręs problemas, kurias pati sau sukūrė 2016-aisiais. Reklamoje, rinkodaroje ar vystant savo verslą svarbiausias laikas yra „rytoj“ – be tinkamų mąstymo įrankių pasiekti ateitį dar šiandien tikrai nepavyks, o bandymai kopijuoti tai, kas jau taikoma, dažniausiai būna pavėluoti.

Futurekit - SwO magazine

„Futurekit“ renginį sudarys trys sesijos, kurios paaiškins, jog inovacijų kūrimas nėra magiškas talentas – tai sugebėjimas, kurį galima ugdyti stebint aplinkos pokyčius, vertinant galimybes bei kuriant vertę. Pirmoji sesija bus skirta tendencijoms: kaip išmokti sekti tai, kas vyksta aplink, ir pastebėtus pokyčius paversti naudingomis įžvalgomis. Antroji sesija, paremta „Be&Do Brand Guide 2017“, pristatys įdomiausias šių metų temas ir jų istorijas – nuo IKEA sprendimo reklamoje rodyti išsiskyrusias šeimas iki paaiškinimo, kodėl žodis „universalu“ staiga vėl tapo madingu. Paskutinė sesija padės suprasti, kaip vizijas paversti realybe, ir kokie inovacijų taikymo modeliai yra patys efektyviausi.

Renginys vyks anglų kalba.


Komentuok:




*



Reklama