Mados industrijos vilkas, stiliaus ikona, maištautojas, blogiukas iš netipinės amerikietiškos svajonės, buvęs „Louis Vuitton“ mados namų kūrybos vadovas, dizaineris sukūrė grandiozinę karalystę. 1986-aisiais Marc Jacobs pristatė pirmąją vardinę kolekciją, o šiandien prekės ženklą papildė ir daugybė neįtikėtinai populiarių prekės ženklo linijų, tarp kurių ir Marc by Marc Jacobs bei tūkstančiai ikonomis tapusių kolaboracijų. Nuo papuošalų iki akinių, kvepalų, makiažo priemonių, avalynės ir prezervatyvų, Marc Jacobs savo imperijos nepastatė per dieną. Legendinio dizainerio gimtadienio proga apžvelgiame įsimintiniausius epizodus iš mados namų gyvavimo. Viva Marc Jacobs!
1. Nedaug kam žinoma, kad viena garsiausių „Louis Vuitton“ mados namų ženklo interpretacija buvo Marc Jacobs idėja, kuomet šis dirigavo savo vyr. dizainerio žirklėmis visai „LV“ mados imperijai. Marc vizija, glaudžiai persipynusi su gatvės, pop ir punk stiliaus elementais, dar ryškiau atsiskleidė 2006-aisiais bendradarbiaujant su menininku Stephen Sprouse. Naujai sukurtas grafičių stiliaus „Louis Vuitton“ veidas akiplėšiškai kontrastavo su elegantišku Vuitton DNR, prie kurio mados gerbėjai buvo pernelyg įpratę. Galima drąsiai teigti, kad legendinė kolaboracija – tai Marciško stiliaus pėdsakas.
2. 2008-aisiais vykdant pavasario-vasaros mados kampaniją, Marc įkišo kaprizingąją Victoria Beckham į maišą. Dabar jau ikona tapusi fotografo Juergen Teller nuotrauka tada atrodė kiek kitaip. Viktorija, nuotraukoje kojomis aukštyn į viršų, buvo vos bepradedanti savo kultinį dizainerės etapą, o Marc visada mėgo kiek komišką požiūrį į savo herojus.
3. „Louis Vuitton“ zuikučio ausytės – dar vienas autorinis Marc užmojis, kurį rimtam aukštosios mados podiumui pristatė ne ką mažiau rimtai nusiteikęs dizaineris. Naujai atrasta koketiško mielumo išraiškos forma buvo pristatyta 2009 rudens-žiemos „LV“ kolekcijos metu. Pop karalienę ir Marc Jacobs ikoną Madonna papuošusios zuikučio ausytės tapo must-have akcentu, savotišku šiuolaikinės miesto stirnos skiriamuoju ženklu. Dizaineris prasitarė, kad toks neįpareigojantis mielos koketės įvaizdis jam priminė prancūzišką laisvę ir Playboy zuikučius. Akivaizdu, kad viskas, kas atsiduria Marc Jacobs rankose ir gali pasirodyti jauku ar miela, nebūtinai yra nekalta.
4. Ne paslaptis, kad Marc Jacobs save myli ne ką mažiau, nei savo kūrinius. Tad asistento paskatintas, dizaineris nė nesuabejojo – savo kvepalų „Bang“ veidu turėjo tapti būtent jis. Marc nusimetė drabužėlius ir įkrito į spindinčią folijos jūrą. Už kadro ištikimasis partneris Juergen Teller blyksėjo fotoaparato blykste. „Bang“ iškart tapo vienais geriausiai parduodamų kvepalų iš plataus Marc Jacobs asortimento. Kas nenorėtų vienu purkštelėjimu tapti nors šiek tiek panašiu į Marc?
5. Didesnė žvaigždė Marc Jacobs lygoje gali būti tik jo paties šuo. Bulterjeras vardu Neville turi per 200 000 sekėjų „Instagram“ platformoje, jo spintoje kabo specialiai jam pasiūtas „Supreme“ lietpaltis, o gyvenimo aprašyme ne tik žurnalo „Paper Magazine“ viršelis, bet ir knyga pavadinimu „Neville Jacobs: I‘m Marc‘s dog“. Galų gale, tai viena žinomiausių dizainerio ir keturkojo draugysčių internete.