Tradicija tampantis Pavasario Pop Up, suburiantis aktualiausius lietuviškus ženklus, balandžio mėnesį kvies kokybišką dizainą vertinančius žmones atsinaujinti. Pirmą kartą Pavasario Pop Up, kurio metu prekių ženklai pristato naujas kolekcijas, organizuojamas ne tik sostinėje, bet ir Kaune. Renginio formatą abiejuose miestuose taip pat papildys ir lietuvių dizainerių darbų sample sale.
Didžiuosiuose miestuose renginius aplankyti kviečiantys Pavasario Pop Up organizatoriai pasirūpins kokybės užtikrinimu bei įvairių vartotojų poreikių patenkinimu.
„Pop Up renginiai visuomet išsiskiria lankytojams pristatomų produktų kokybe. Mums, kaip renginio organizatoriams, tai svarbiausias dalykas. Pavasario Pop Up renginių metu, žmones kviečiame susipažinti su naujomis lietuvių dizainerių kolekcijomis. Atsižvelgdami į lankytojų poreikius, pateikiame platų produktų, atitinkančių skirtingas kainų kategorijas, asortimentą. Tiek Vilniuje, tiek ir Kaune bus galima rasti naujai pristatomų drabužių, aksesuarų, galanterijos, namų interjero ir maisto produktų“, – teigia viena iš renginio organizatorių Erika Paulauskė.
„Organizuodamos Pavasario Pop Up Kaune ir Vilniuje siekiame, kad tarp lietuvių dizainerių ir lankytojų užsimegztų dialogas. Norėtume, kad renginio lankytojai ne tik pamatytų naujausias kolekcijas, bet ir iš arčiau susipažintų su kūrėjų darbo specifika ir vertybėmis. Pop Up renginių metų visuomet tvyro pozityvi atmosfera. Šį kartą lankytojus kviesime dalyvauti ir įvairiose veiklose bei kūrybinėse dirbtuvėse, tad bus siūloma ne tik pirkti, bet ir interaktyviai dalyvauti renginiuose“, – pasakoja organizatorė Ieva Marija Andrulytė.
Pavasario Pop Up pirmą kartą startuos Kaune, „M. Žilisnko dailės galerijoje“ balandžio 7 – 8 d. Į Vilnių Pavasario Pop Up persikels balandžio 14 – 15 d. ir lankytojai bus tradiciškai laukiami kultūros bare „Kablys“.