„Kita realybė“ („Another Reality“ – angl.) – taip savo naują laisvalaikio drabužių liniją pavadino žinoma mados dizainerė, prekės ženklo „Ohmy“ įkūrėja Ugnė Martinaitytė. Minimalistiniais siluetais ir lakoniškais modeliais išgarsėjusi dizainerė šiandien visuomenei pristato kiek kitokią, laisvalaikiui ir aktyvesniam gyvenimo būdui skirtą savo prekės ženklo liniją, kurią sukurti paskatino pavasarį Lietuvą ir pasaulį kaustęs karantinas.
Madingi treningai, sportiniai džemperiai, aktyviam laisvalaikiui skirtos suknelės ir šmaikščiais siuvinėjimais papuošti marškinėliai – tokia yra nauja, kitokia dizainerės U. Martinaitytės realybė.
2014 metais Vilniaus dailės akademiją baigusi ir kritikų išgirta debiutine kolekcija „Cosmo Jesus“ į Lietuvos mados pasaulį skambiai įžengusi dizainerė per šešerius veiklos metus sukūrė aštuonias autorines kolekcijas, kaip dizainerė dirbo su kitais sėkmingais prekės ženklais. Per tą laiką rinkoje ji įsitvirtino kaip išskirtinį minimalistinį braižą turinti kūrėja, kurios darbus labai pamėgo tokios estetikos drabužių gerbėjai iš Lietuvos ir užsienio. U. Martinaitytė ne kartą vadinta lietuviškojo minimalizmo vėliavneše, jos kurtų drabužių siluetų švara užkariavo Vokietijos, Lenkijos, Latvijos mados mylėtojų širdis.
Tačiau ir toliau savo pagrindinę liniją „Ohmy“ sėkmingai vystanti dizainerė paraleliai nusprendė pristatyti ir laisvalaikiui skirtą, labiau gatvės mada ir kasdienybe dvelkiančią drabužių liniją. Ją tikisi atskirai nuo „Ohmy“ auginti ir vis naujais modeliais papildyti ir ateityje. Pasak dizainerės, „Another Reality“ – tai natūrali jos pirminės, sėkmę ir pripažinimą atnešusios linijos „Ohmy“ tąsa, tik subalansuota kasdienai, neįpareigojanti ir neformali. Abi linijos skirtos tam pačiam dėvėtojui, tik dėvimos skirtingomis gyvenimo aplinkybėmis.
„Abi linijas sieja ne tik mano vardas ir pavardė, bet ir fundamentalūs mano kūrybos bruožai – ištikimybė minimalizmui ir nepriekaištingai kokybei. Ir nors naujos linijos drabužiai bus gerokai pigesni, tačiau tai visiškai nereiškia, kad jiems gaminti naudosime prastesnius nei įprasta audinius ar siūsime juos atmestinai. Lojalumas visa ko kokybei – tai mano kaip kūrėjos tapatybės dalis, ir ketinu toliau šitos taisyklės laikytis“, – teigia U. Martinaitytė, kurios naujos linijos gaminių kainos neviršija 100 eurų, o drabužiams kurti ir toliau bus naudojami aukštos kokybės, daugiausiai natūralios kilmės audiniai.
Kodėl kilo poreikis šalia sėkmingos linijos sukurti dar vieną, gerokai kitokią savo kūrybos šaką? Anot dizainerės, aktyvaus laisvalaikio (athleisure – angl.) stiliaus drabužiams jau kelerius pastaruosius metus užkariaujant vis didesnę rinkos dalį, ji jau kurį laiką svarstė apie labiau kasdieniškų, universalesnių modelių kūrimą šalia savo pagrindinės linijos „Ohmy“ – juk žmonės gyvena vis aktyvesnį gyvenimą, o to gyvenimo spartėjantis tempas įpareigoja ieškoti patogaus rūbo, kurį suteiktų komfortą nusivilkus formalius drabužius.
„Be abejo, globalus karantinas dar labiau pakoregavo mūsų visų aprangos stilių ir kasdienius pasirinkimus. Keli izoliacijos mėnesiai priminė, kad mūsų kasdienių drabužių pasirinkimuose pirmenybę teikiame patogumui, universalumui, audinio ilgaamžiškumui. Kad drabužis nebūtų visiškai tik funkcinis, daugelis nori ant jo matyti ir šmaikštų užrašą, aplikaciją, marginimą ar ypatingą dizaino detalę. Ilgai svarstyti man nereikėjo, juk mėgstu ironiją ir ne kartą jos pagalbos ėmiausi ir praeityje, todėl karantinui dar nepasibaigus jau gaminome naujus, smagiomis detalėmis pagyvintus laisvalaikio modelius“, – pasakoja dizainerė, naujienas papuošusi minimalistiniais užrašais, autoriniais siuvinėjimais, šmaikščiais savo kūrybos piešiniais.
Dizainerė: Ugnė Martinaitytė
Fotografas: Rokas Kubilius
Modelis: Dalia Januševskaja
Makiažas: Women‘s garage