Dėmesio dėmesio – traukinys į „Mados infekciją“ išvyksta spalio 16, 17 dienomis, ištikimiausi fashionistos pirmą kartą gyvenime į madų šou keliaus tiesioginiu užsakomuoju reisu! Naujojoje Vilnioj jau dabar dūmai rūksta: karščiausių kultūrinių įvykių centre, „Dūmų fabrike“, sujudimas – pasiruošimo darbai pačiame įkarštyje.
Kad ir kaip knieti daugiau sužinoti apie „Mados infekcijos“ šou, organizatoriai nesutiko atskleisti jokių scenografijos detalių. Tik prasitaria, kad podiumo trasa ne iš lengvųjų – 100 metrų distancija su kliūtimis. Iš aplink išrikiuotų vamzdžių, kronšteinų, statybinių bokštelių ir šalmų aišku, kad čia darbuosis aukštalipiai. Ir tai tik mažas pasiruošimo užkulisių fragmentas, o svarbiausias prioritetas – kolekcijų parodymas. Du vakarus iš eilės buvęs dalgių fabrikas veiks mados ritmu. Vienintelis reikalavimas žiūrovams – nepavėluoti į traukinį!
„Mados parodymą prilyginčiau teatro spektakliui, kurį įdomiausia stebėti gyvai, ne per ekraną. Nors mūsų įpročiai keičiasi iš esmės ir viskas keliasi į virtualią erdvę, bendrauti ir dalintis įspūdžiais vis tiek norisi gyvai. Pasinaudokite proga balsuoti už gyvenimą, nes ne už kalnų žiemos įšalas, kuris gatves užtvindys juodų paltų armija“, – juokiasi festivalio „Mados infekcija“ idėjinė vadė Sandra Straukaitė ir priduria, jog visuotinės turbulencijos laikais ne mažiau svarbus tokių partnerių kaip „Soulz.lt“ užnugaris, leidžiantis nesustoti pusiaukelėje ir visa jėga daryti tai, kuo tiki.
Dreskodas: madingas kaip flamingas
Ilgasis spalio mados savaitgalis lepins ne tik madomis, bet ir puikiais orais, todėl traukiniui atvykus, organizatoriai kviečia neskubėti į salę. „Lietuviams iš principo patinka išsiplikinti. Nors mums imponuoja kitokios mados, visiems leisime elgtis kaip tik nori. Drabužinės nebus: nebūtina nusirengti, kad atrodytum stilingai. Rudeninis paltas gali tapti ryškiausia aprangos detale“, – pataria S. Straukaitė.
Vienintelė išimtis iš taisyklės: apsauginė veido kaukė, privaloma visiems be išimties. „Kad ir kokie pokyčiai vyksta šiandienos mūsų visų kasdieniame gyvenime, mada visuomet buvo ir yra šalia. Drąsi „Mados infekcijos“ pozicija ir toliau kurti net ir ribotomis sąlygomis, įkvepia ir padeda užčiuopti šiuolaikinio madisto pulsą. Ergonomiška ir stilinga veido kaukė šiandien – kiekvieno stileivos garbės reikalas ir neišvengiama būtinybė. Neatsitiktinai mūsų ir festivalio bendradarbiavimą vainikavo S. Straukaitės dizaino veido kaukės, kurias dar galima suspėti įsigyti iki renginio ar jau po jo. Jei festivalio metu visi skuba įsiamžinti prie simbolinės „kaukolės“, dabar ji gali atsidurti kiekvieno stiliaus deriniuose Soulz.lt pagalba“, – pasakoja Irma Marcinkienė, „Aprangos“ grupės pardavimų ir marketingo direktorė, atstovaujanti ir elektroninę parduotuvę „Soulz.lt“
Elgesio taisyklės
Virusų saugotis būtina, bet „Mados infekcijos“ bacilai pasiduoti verta. Operacijų vadovo A. V. rekomendacijų laikytis privalu – taisyklių neišmanymas nuo atsakomybės neatleidžia.
Renginio metu patruliuos ne tik mados policija. Liūdesys kišenvagiams – baruose bus galima atsiskaityti tik banko kortele arba išmaniuoju telefonu.
Po sekmadienio mišių
Nors madas visi pratę žiūrėti prietemoje, sekmadienį laukia jaunųjų talentų „Injekcija“ finalas dienos šviesoje – unikali proga kitomis akimis pamatyti „Dūmų fabriko“ teritoriją ir podiumą, į kitus pažiūrėti ir save parodyti – renginys prasidės 14:00. Gerai išsimiegojus pusryčiauti namie neverta, Naujojoj Vilnioj lauks viliojanti sekmadienio trejybė: mada, maistas ir muzika. Įžangai – apetitą keliantis „TRICK TRUCK food magic“ brunch‘as, gomuriui – specialiai festivaliui pagal unikalią „Sakiškės Brewery“ receptūrą išvirtas gėrimas. Akių paganymui ir aptarimui – konkurso „Injekcija“ podiumas. Niekas nežino, kiek naujokų iš 14-os finalininkų peršoks į „Mados infekcijos“ lygą, bet pats komentuoti ir kritikuoti galėsi, jei savo akim pažiūrėsi!
Palaikyk festivalį – pirk bilietą
„Dūmų fabrikas“ ne guminis – vietų skaičius ribotas.
Bilietus į spalio 16 ir 17 d. vyksiančią „Mados inekciją“ platina „Paysera“ ČIA.
Bilietus į spalio 18 d. vyksiantį jaunųjų mados talentų konkurso „Injekcija“ finalą platina „Paysera“ ČIA.