Ar atliekos gali virsti grožiu? Į šį klausimą atsako 2020 m. rudens/žiemos „H&M Conscious Exclusive“ kolekcija, kurios įspūdingi gaminiai yra sukurti iš tvarių medžiagų, pagamintų iš atliekų. Tai, ką paprastai išmetame, šioje kolekcijoje pavirsta į nuostabius drabužius ir aksesuarus, kuriuos galime dėvėti metų metus ir branginti. Šia kolekcija „H&M“ kviečia susimąstyti, kiek potencialo slypi atliekose bei pasisemti įkvėpimo kūrybiškam antrinių žaliavų panaudojimui. „H&M Conscious Exclusive A/W 20“ kolekcija internetinėje parduotuvėje hm.com pasirodys š. m. gruodžio 3 d.
Šio sezono „H&M Conscious Exclusive“ kolekcijoje grožis kuriamas iš atliekų – tikrąja šio žodžio prasme. Kolekcijos kūrime panaudoti naujoviški audiniai ir procesai, kurių metu maisto derliaus atliekos paverčiamos natūraliu pluoštu, bei medžiagos, sukurtos iš tvariai išgautos medienos plaušienos ar naudojant nereikalingas vynuogių odeles, sėklas ir kauliukus. Kolekcijoje moterims dominuoja dramatiškos apimtys, švelnios struktūros formos bei glamūriški raukiniai, derinami su aštresnėmis detalėmis. Tai tamsiai viliojanti kolekcija, puikiai tinkanti šventiniam sezonui – joje galima rasti ne vieną įspūdingą suknelę. Šį sezoną į „H&M Conscious Exclusive“ sugrįžta ir gaminiai vyrams – jie kolekcijoje ras klasikinį kostiumą, marškinius bei švarkus.
„Šia kolekcija mes norėjome praskinti kelią ir praplėsti kūrybingumo ir tvarios mados ribas, todėl pasirinkome gaminti iš atliekų. Gavome puikų rezultatą: kiekvienas kolekcijos kūrinys yra pasiūtas iš tikrai nuostabių, novatoriškų audinių. Tikimės, kad mūsų klientai pasisems įkvėpimo matydami, kokį grožį galima sukurti naudojant atliekas, o atliekos taps svarbia tvarios mados ateities dalimi“, – pasakoja Ann-Sofie Johansson, „H&M“ kūrybinė patarėja.
„Conscious Exclusive“ – tai ypatinga prašmatnių gaminių kolekcija, kuriama naudojant tvariai išgautas medžiagas. „H&M“ šią kolekciją, kurioje didžiausias dėmesys skiriamas inovacijoms bei pažangai, pirmą kartą pristatė 2012 metų pavasarį. Nuo 2018 m. ši kolekcija pasirodo du kartus per metus, pavasarį bei rudenį. „Conscious Exclusive“ kolekcijos yra „H&M“ darbo mados, tvarumo plėtros ir inovacijų srityse atspindys. Daugybė medžiagų ir inovacijų, pirma pasirodžiusių „Conscious Exclusive“ kolekcijose, vėliau tapo ir įprastų „H&M“ kolekcijų dalimi.