Nuotraukoje – elegancija pulsuojančių mados namų Valentino reklaminė kampanija. Valentino Garavani ir jo sukurti mados namai – nuo filmų iki retrospektyvinių parodų – visuomenei pristatomi kaip rafinuoto stiliaus ikona. Ir, nors šiandien dizaineris mados namams nebevadovauja, jie kuo puikiausiai klesti. Ką manote apie ne tokia įprasta kryptimi pastaruoju metu sukančią Valentino imperiją? Iš pradžių kūrybiniai dizaineriai pristatė riboto tiražo smailianosius, puoštus kniedėmis, tuomet juos išsiuntinėjo dovanų dėžutėse miniai įtakingiausių pasaulio tinklaraštininkų, na, o paskutinioji naujiena – tai ką tik sukurta reklaminė kampanija. Amerikietis Terry Richardson ne tik sukūrė mados natiurmortą, bet ir į jį ranką įkišo pats.
Terry Richardson apžvalga SwO: http://www.swo.lt/labai-amerikietiskas-terry-richardson/