Pasaulyje puikiai žinomas ir aukštai vertinamas austrų apatinių ir viršutinių drabužių prekės ženklas „Wolford“ duris atvėrė sostinės prekybos centre „Europa“ ir čia klientus pasitinka su naujausia 2017 metų pavasario ir vasaros kolekcija. Šio prabangaus prekės ženklo ambasadore šalyje tapo klasikos diva ir elegancijos ikona, stilistė Asta Valentaitė. Dėl kasdienio nepriekaištingo įvaizdžio ši tarptautinė kompanija Astą ir pasirinko atstovauti jų prekės ženklui Lietuvoje.
Žinoma moteris įsiamžino subtiliai seksualioje fotosesijoje, kurioje atsiskleidžia „Wolford“ gaminių grožis, kokybė ir elegancija. Vienoje iš nuotraukų A. Valentaitė pozuoja su vyriškais marškiniais ir laisvalaikiui skirta avalyne. Kitoje savo figūrą išryškino tobulai priglundančia glaustinuke, kuri, kaip tikina „Wolford“ gerbėjos, yra nepamainoma. Viename iš įvaizdžių Asta pristato ir apatinio trikotažo komplektą, kurį papildo žėrinčios kojinės virš kelių, puoštos smulkiais kristalais ir tobulai paryškinančios kojų grožį – niekas nepaneigs, kad šio prekės ženklo pėdkelnės Astai puikiai tinka. Ir ne tik jos. Prie kūno tarsi antra oda priglundantys apatiniai – taip pat: kadangi jie kirpti lazeriu, kontūrai yra nepastebimi ir niekada nesimato net ir per labiausiai prigludusius drabužius. Vienas mėgstamiausių Astos drabužių – kūno linijas išryškinanti „Fatal“ suknelė, kuri kabo ir realybės šou Kim Kardashian rūbų spintoje. Po šio modelio suknele Asta mielai užsideda ir kūną formuojančius apatinius: glaustinukę ar suknelę.
„Jau daugiau negu penkiolika metų renkuosi „Wolford“ gaminius ir nė dienos, jeigu velkuosi suknelę ar sijoną, neįsivaizduoju savo garderobo be šio prekės ženklo pėdkelnių, kurios yra kokybiškos, tobulai priglunda prie kūno, negana to, yra ilgaamžės. Nors ši kompanija jau skaičiuoja beveik septyniasdešimtus gyvavimo metus, džiugu, kas žengia koja kojon su mada ir naujausiomis technologijomis. Kasmet asortimentas didėja, o sau patikusius gaminius čia ras net ir patys išrankiausi klientai. Apie „Wolford“ žinau nuo A iki Ž, tai man mielas ir artimas prekės ženklas, todėl vos gavusi pasiūlymą iš karto sutikau tapti jo ambasadore. Dalis gaminių – nepavaldūs laikui ir metai iš metų išlaiko nepakitusią dizaino liniją, o kiti – modernūs, minimaliai dailinti detalėmis. Pasirinkimas nuolat didėja, gaminiai puikiai dėvisi ir labai lengvai derinami prie įvairių drabužių ansamblių. Būdama stiliste pastebėjau, kad Lietuvoje moterys vis dar sunkiai geba tinkamai priderinti pėdkelnes prie aprangos, todėl jaučiu pareigą jas išmokyti tai daryti. Esu tikra, kad šio prekės ženklo parduotuvėse kiekviena dama lengvai išsirinks prie bet kokio garderobo tinkamas pėdkelnes, kūną formuojančius apatinius ar tiesiog stilingą minimalistinio stiliaus lengvą viršutinį rūbą“, – įsitikinusi Asta Valentaitė.
Ši kompanija ypač vertinama būtent dėl Europoje gaminamos produkcijos, kuri prie kūno priglunda lyg antra oda: pėdkelnių, apatinio trikotažo, kūną formuojančių apatinių ir viršutinių drabužių – čia moterys apsirengs nuo galvos iki kojų. „Wolford“ gaminiais prekiaujama 60-yje pasaulio šalių, kuriose įsikūrę per 260 šio prekės ženklo butikų. Prie šių kūrinių virtimo realybe kasdien dirba 1570 žmonių – būtent jie sujungia naujausias mados tendencijas, klasiką ir eleganciją į vieną bendra nepriekaištingą produktą, kurį malonu liesti kiekvienai moteriai ir vyrui.