Gruodžio 10 d. NDG erdvėse Lietuvos mados ateitis pristatė savo darbus kasmetiniame mados renginyje „Mados Injekcija“. Iš viso 14 jaunų dizainerių iš Lietuvos, Latvijos ir Rusijos gvildeno komisijos jiems iškeltą klausimą, ar mada yra lygi religijai, tačiau, regis, tik 4 laimingieji sugebėjo teisingai atsakyti šį klausimą.
Ant podiumo matėme daug avangardo – nuo palaidinės, pagamintos iš plaukų, permatomos dirbtinės gyvatės odos, pagamintos lazeriu, iki baltai apsirengusio Jėzaus su šviečiančia balta aureole, palydėta karštais publikos aplodismentais. Viena ekstravagantiškiausių ir įsimintiniausių, nors, tiesa, nepatekusi į finalininkų ketvertą, buvo Gintarės Salemonaitės kolekcija „Portretai“, kurioje vaikinai mūvėjo raudonas kojines iki kelių ir pristatė leopardo raštų rūbus, o vienas moteriškas modelis demonstravo palaidinę, pagamintą iš… šviesių plaukų.
Laimingaisiais „infekuotasiais“ tapo Anos Ramonavos ir Dovilės Cebulskaitės duetas, Tatsiana Grakova, Ugnė Martinaitytė ir Akvilė Jančiauskaitė. Visi šie jaunieji kūrėjai tikrai paliko įspūdį ne tik komisijai, bet ir publikai. Štai Ugnės Martinaitytės kolekcija „CosJ“ (CosmosJesus, – aut. past.) vienintelė sulaukė tokių garsių ovacijų, mat ant podiumo dizainerė išleido patį „Jėzų“ su šviečiančia aureole, kuris buvo tikra kolekcijos vinis.
Akvilė Jančiauskaitė išsiskyrė savo londonietiška drąsa. Jos kolekcijoje aiškiai matoma Londono gatvės kultūra. Sunkioji muzika, tamsūs ir sunkūs siluetai – tokiai religijai pasidavė pastaroji dizainerė. Priešingai nei Akvilė, Anos Ramonovos ir Dovilės Cebulskaitės duetas pasirinko visiškai priešingą kolekcijos konceptą. Jų linija „Pure“ yra odė sportui, laisvei, patogumui ir, svarbiausia, stiliui. Merginos pristatė visiškai baltą kolekciją, kurioje du modeliai skirti vyrams ir trys – moterims. Ši kolekcija lyg tyras vandens gurkšnis išsiskyrė iš visos avangardo eilės savo akinamai balta spalva ir minimalizmu. Ketvirtoji „infektuotoji“, rusaitė Tatsiana Grakova, pristatė kolekciją pavadinimu „Vivaldi for PDA“, kurioje vyrauja baroko epochos elementai, tokie kaip didžiulės megztos šukuosenos, o rūbų konstrukcijose aiškiai matyti architektūros įtaka. Jos sukurtame įvaizdyje taip pat nesunku rasti ir šiuolaikinių technologijų detalių – nuskanavus QR kodus, pritaisytus prie suknelių, galima išvysti korsetus, gilias iškirptes ir kaspinus.
Sėkmės laimėtojams ir laukiame „Infekcijos“ su naujųjų dizainerių darbais!