Burberry vardą girdėję esame visi. Languotus jų šalikėlius ar jų imitacijas, kiekvieną pavasarį šmėkščiojančius Vilniaus gatvėse, taip pat regime ant kone kiekvieno sostinės kampo. Viena svarbi šių metų žinia ta, kad senieji britų klasikinės mados namai atkeliauja ir į Lietuvą. Jais šalyje rūpinsis „Aprangos“ tinklas. Šįkart norime papasakoti ne tik apie rinkai pristatytas naujienas, šiuo atveju – kvepalus, bet ir atkreipti dėmesį į dar kelias platformas, kurias sėkmingai vysto Burberry ženklas.
Naujo aromato moterims „Brit Rhythm“ veidas – Suki Waterhouse
2013–ųjų rugsėjį pasirodę vyriški kvepalai, nepraėjus nė pusmečiui, sulaukė savo analogo – moteriškosios kvapo versijos. Kvepalų kampanijos veidu pasirinkta aktorė ir modelis Suki Waterhouse, o šalia jos reklamose įsiamžino britų muzikos atlikėjas George Barnett.
„Brit Rhythm“ kvapo natose žaismingai dera rokenrolo prieskonis ir galingas moteriškumas, o klasikinis gėlių aromatas anaiptol nekvepia nuobodžiai ar įprastai. Kvepaluose dera levandos, apelsino žiedų tirpalas, vetiverijos bei gvazdikėlių esencijos, o kontrastingų tekstūrų dizainas – malonus ir netikėtas.
Muzikinė mados namų platforma
Muzika nuo Burberry veiklos – neatsiejama, pradedant atidžiai parenkamais garso takeliais mados pristatymuose bei vakarėliuose, baigiant unikalia muzikos platforma kylantiems talentams – „Burberry Acoustic“.
Skaitmeninės naujovės
„Burberry Brit Rhythm“ kampanija, didelį dėmesį skirdama ir technologijoms, nevengia eksperimentuoti ir internetinėje erdvėje. Pavyzdžiui, vartotojai Burberry.com puslapyje gali užsisakyti kvepiančias kvepalų buteliuko formos tatuiruotes ir sudalyvauti konkurse, kurio prizas – du VIP pakvietimai į Šanchajuje vyksiantį mados namų renginį. Taip pat Burberry sukūrė specialius QR kodus, leidžiančius mados sekėjams pasiekti skaitmeninį „Brit Rhythm“ mobilios platformos Thisisbrit.com turinį iš parduotuvių savo iPhone bei iPad prietaisais. Pagrindinėse prekybos vietose vartotojai galės rasti ir specialiai pritaikytas „Brit Rhythm“ nuotraukų būdeles, kurios leis nuotraukomis dalintis visuose populiariausiuose socialiniuose tinkluose, tarp jų – Facebook ir Twitter paskyrose. Tą per savo vakarėlį su H&M Paryžiuje jau išbandė Isabel Marant ir, reikia pasakyti, tai puikiai pasiteisino! Be to, Burberry bendradarbiauja ir su įtakingiausiomis mados personomis, kurios dalinsis asmeninėmis įžvalgomis iš mados bei muzikos renginių ir savo medžiaga dalinsis socialiniuose tinklapiuose. Oficialus „Brit Rhythm“ Tumblr puslapis vadinasi „The Sound and Rhythm“, o hashtag, kurį verta įsidėmėti susidomėjusiems, yra #THISISBRIT.