„Burberry“ pristatė savo naujausią kalėdinę reklamos kampaniją, kurios centre – britiškų Kalėdų ypatybės bei išskirtinumas.
Reklaminė kampanija, kurios ašimi neabejotinai taps mini filmas „Užmerk akis ir pagalvok apie Kalėdas“ (ang. „Close Your Eyes and Think of Christmas“), šiemet stebina naujais įžymiais veidais. Tai – aktorė Kristin Scott Thomas bei dainininkė M.I.A, kurioms ši patirtis su „Burberry“ – pirmoji. Taip pat reklaminėse nuotraukose bei filme pasirodo aktorius Mattas Smithas, modelis Naomi Campbell bei jos mama Valerie Morris-Campbell.
Reklaminę kampaniją režisavo bei fotografavo britų menininkė bei fotografė Juno Calypso, kuri kiek neįprastai pažvelgė į britiškas Kalėdų tradicijas bei skirtingų žmonių sukuriamus ritualus. Nuo nenuspėjamo britiško oro ar vėluojančių traukinių iki Kalėdų vakarienių bei buvimo su visa šeima – Juno Calypso objektyvas visa tai parodo naujai.
Modelis Naomi Campbell: „Man didelė garbė vėl būti „Burberry“ veidu – ypač šventinėje reklamoje, kurios jau tapo savotiška tradicija, jų laukia bene visi. Visuomet mėgau „Burberry“ dėl išskirtinai britiško stiliaus, tad man garbė dirbti su tokia puikia komanda, kurios dalimi šįkart tapo ir mano mama Valerie. Buvimas kartu priminė daug malonių akimirkų iš praeities, vaikystės išdaigų.“
Netikėta dovana ištikimiems „Burberry“ sekėjams – pirmas žvilgsnis į legendinės dizainerės Vivienne Westwood bei „Burberry“ bendro projekto drabužius. Juos kartu su mama naujoje reklamoje dėvi pati N. Campbell, ne kartą žengusi V. Westwood podiumu. Visą 16 kūrinių kolekciją pamatyti bei įsigyti bus galima jau greitai – gruodžio 6 dieną.