Gisele Bündchen – H&M rudens kampanijos veidas. Ką šįkart reklamuoja dailioji brazilė?
Tai – griežtas, tačiau tuo pačiu ir moteriškas stilius, atkeliavęs tiesiai iš gatvės. Jis susideda iš utilitarinių paltų ir švarkų, derinamų su palaidinėmis, nertiniais ir kelnėmis.
Reklaminė kampanija paleista visais medijos kanalais – televizijoje, internete, spaudoje ir gatvių afišose. Bet mus domina štai kas – šiandien – dainuojančios Gisele video įrašo premjera! „The Kinks“ dainą „All Day And All Of The Night“, kurią studijoje atliks manekenė, bus galima nemokamai parsisiųsti iš hm.com svetainės.
Beje, ją bus galima rasti ir įsigyti „iTunes“ – tokiu būdu bus renkamos lėšos „UNICEF“ fondui. Už kiekvieną iš „iTunes“ parsisiųstą dainą H&M paaukos po vieną vakciną „UNICEF“ fondo remiamam vaikui.