Nors ir nežinau, ką padarei aną vasarą, bet tamstos nusikalstama veikla pamokų ir paskaitų metu yra visiems puikiai žinoma.
Akistatoje: ilgaamžė ir tarptautinė laiko „kill‘inimo“ švietimo įstaigose priemonė, arba kitaip – doodl‘inimas, t.y. doodle art‘as. Šią paišaliojimo techniką naudoja kiekvienas save gerbiantis žmogus, gelbėdamasis nuo gyvybei pavojingų nuobodžių mokytojų/lektorių poterių ar kitoj ragelio pusėj isterikuojančios mamos pamokslų.
Pirmiausia siūlau pašniukštinėti po made in China sąsiuvinius, kuriuose – made in Lithuania šedevrai:
Daugiau:
http://sp8klubas.wordpress.com/category/piesiniai/
http://zoliapjove.blogas.lt/konspektai-d-121.html
http://spartaner.blogas.lt/zmogus-po-3000-metu-1.html
Tuo tarpu egzotiškosios Japonijos vadovėliai, rodosi, patys prašyte prašėsi būti pakoreguoti:
http://kotaku.com/5988248/if-youre-going-to-deface-your-school-books-do-it-well-like-this
DĖMESIO, PERSPĖJIMAS: galima netikėta metamorfozė, kurios metu keverzonės sąsiuviniuose transformuojasi į vadinamąjį m e n ą. Tokia diagnozė jau nustatyta žemiau išvardintiems keverzotojams:
Paperchap (http://paperchap.blogspot.co.uk):
Andrea Joseph (http://andreajoseph24.blogspot.co.uk):
Lizzie Mary Cullen (http://www.lizziemarycullen.com):
Tarp kitko, yra atskiras mokslas, nagrinėjantis, kaip tokiuose, dažnai pasąmoningai sukurtuose, piešinėliuose užsikoduoja asmens charakterio savybės, būsena, elgesys ir pan. Susidomėjusiems siūlau doodl‘ų interpretacijas pasinagrinėti čia: http://www.doodle-art-alley.com/doodle-interpretation.html.
Na, o pabaigai lai suspindi liaudies išminties perlas:
Kas nedoodl‘ina, mielas vaike,
Tam ir rašiklio duot nereikia.