Italų mados namų Ermenegildo Zegna aukštosios mados linijos reklama, skirta 2015 m. pavasario ir vasaros sezonui, nagrinėja bei savaip interpretuoja architektūros ir erdvės dvilypiškumą. Šių dviejų sąvokų kontrastas buvo ir pagrindinis sezono kolekcijos įkvėpimo šaltinis.
Vienas svarbiausių kuriamo kontrasto elementų šįkart yra ir kampanijos lokacija – ji parinkta aukštai virš metropolio ir jo dangoraižių. Pakartodami grafišką paskutinių dviejų reklaminių kompanijų vizualinį išdėstymą, Zegna mados namai paryškino savo ikonografiją, evoliucionavusį siluetą bei vyro požiūrį: naujasis lyderis dėvi išskirtinius drabužius, sugeba nepriekaištingai sulieti kontrastuojančias detales, atspindi modernų požiūrį, kuris atskleidžiamas spalvų ir tekstūrų kombinacijomis, stiliaus simboliu tapusiais dryžiais.
Istoriją vaizdais pasakoja stipri Inez & Vinoodh dueto fotografija, kurią įkvėpė kinematografijos kalba ir legendinis vokiečių režisierius Wim Wenders.
Komanda:
Fotografai: Inez & Vinoodh
Kūrybinė koncepcija: Stefano Pilati
Meno vadovas: Giovanni Bianco
Modelis: Fred Schmidt