Menu
 
 

Facebook – vakar diena, pirmoje eilėje „Snapchat“ ir „Instagram“

2016 09 08  14:00  |  Aktualijos

Kuriant marketingo strategijas socialiniai tinklai tapo įrankiu numeris vienas. Verslininkams tai lengviausias būdas pasiekti tikslinę auditoriją su minimaliais kaštais. Apie pasiteisinusias socialinių tinklų marketingo strategijas kuriamas didžiųjų pasaulio prekės ženklų pasakoja „Forbes“ ir „Huffington Post“ žurnalistė, marketingo specialistė Laura Kornelija Inamedinova, pranešimą apie tai ji skaitys ir konferencijoje „Pasimatuok madą: mada ir technologijos“ rugsėjo 10 dieną.

Marketingo specialistė Laura Kornelija Inamedinova

Nuotrauka: asmeninio archyvo.

Šių metų pradžioje portalo „Statista.com“ atliktas socialinių tinklų populiarumo tyrimas, analizavęs 13-24 metų amerikiečių elgesį internete, atskleidė, kad ši amžiaus grupė dažniausiai naudojasi tinklu „Snapchat“. Antroje vietoje liko „Facebook“ trečioje – „Instagram“.

Didžiausios pasaulio kompanijos tokių duomenų nepraleidžia pro akis. Nors dar nespėjo prisijaukinti „Snapchat“, aktyviai išmėgina aukštyn į viršų šovusio „Instagram“ galimybes. Pavyzdžiui, tokios bendrovės kaip „Lancôme“ ar „Guerlain“ sėkmingiausias socialinių tinklų reklamines kampanijas įgyvendino būtent tinkle „Instagram“.

„Lancôme kampanija #bareselfie kvietė merginas įkelti nuotraukas į „Instagram“ be makiažo. Tai sugeneravo 50% pardavimų jų naujai išleistai „DreamTone“ serumo produktų linijai, o „Lancôme“ tinklapyje sukurta galerija su nuotraukomis turi 4% conversion rate: toks procentas žmonių užsukę į virtualią nuotraukų galeriją nusiperka „Lancôme“ produktą. Tai laikoma svariu skaičiumi. „Guerlain“ kampanija #Terracotta de #GuerlainTerracotta buvo skirta jaunesnių merginų segmentui. Ilgą laiką šios kosmetikos pirkėjos buvo 30+ amžiaus moterys. Konkurso esmė labai paprasta – „Guerlain“ prašė nufotografuoti jų legendinę kompaktinę pudrą gražiai įsiliejusią į Paryžiaus vaizdus. Į šią kampanija prisijungė 965,000 moterų“, – faktus pateikė L. K. Inamedinova.

Beje, būtent tinklas „Instagram“, anot pašnekovės, labiausiai pasiteisina kuriant reklamą mados ir grožio srities produktams, padeda pritraukti pirkėjų dėmesį. „Susikurti ir valdyti paskyrą „Instagram“ verta vien dėl to, kad tinkle yra per 400 milijonų aktyvių vartotojų. Nesenai ėmiau interviu iš meistriškai socialinius tinklus įvaldžiusio vaikino Farokh Sarmad, jis savo „Instagram“ paskyroje turi virš 100k pasekėjų (@farokhgoodlife). Profilį tinkle Farokh susikūrė būdamas 15-os, kai „Instagram“ dar nebuvo toks populiarus. Pašnekovas man davė labai paprastus, tačiau dažnai visų užmirštamus, patarimus: pasirūpinkite, kad jūsų „Instagram“ anketa atrodytų išskirtinė – įdomus turinys bus geriau pastebėtas; žinutes kelkite dažnai, bent kartą per dieną, taip didėja jūsų žinomumas, o nuotraukos auditorijai tampa geriau pasiekiamos; draugaukite su populiariausių paskyrų vartotojais – tai geriausias kelias didinti savo sekėjų ratą“, – pasakoja L. K. Inamedinova.

Skaitmeninių technologijų galimybes versle analizuojanti mergina nesistebi įspūdingais pardavimų skaičiais, pasiektais naudojant socialinius tinklus. Akivaizdu, kad artimiausioje ateityje verslininkai taip pat yra pasiruošę į juos investuoti. Mažesni mados verslai skirs resursų „Instagram“ turiniui, kai didesni ženklai greitai turėtų atrasti „Snapchat“. Na o „Facebook“, panašu, taps vis mažiau svarbus dėl spragos įdomiai pateikti vizualų turinį.

Dar daugiau naujienų apie socialinių tinklų ir mados verslo draugystę konferencijoje „Pasimatuok madą: mada ir technologijos“ rugsėjo 10 d.


Komentuok:




*



Reklama