Naujasis supermodelis ir Instagram įžymybė, turinti milijonus sekėjų, pirmą kartą Max Mara podiumu žengė dar pristatydama rudens-žiemos 2015 metų kolekciją, įkvėptą Marilyn Monroe, o šį sezoną tapo pagrindine „Pagaminta Italijoje“ ženklo aksesuarų kampanijos žvaigžde. Reklamines nuotraukas pavasario-vasaros sezonui sukūrė Stevenas Meiselis.
Kviestinė Milano mados namų žvaigždė sukėlė milžinišką šurmulį, kai atvyko pristatyti naujos Max Mara ikoniškos rankinės BoBag modelio Corso Vittorio Emanuele salone. Manekenės laukė daugiau nei 4000 gerbėjų, prašę autografų, bendrų nuotraukų ar bendro įrašo socialiniuose tinkluose. G. Hadid teigimu, „Max Mara mados namai yra nepavaldūs laikui, sugebantys išlikti modernūs, gerbti klasiką – tai puikiai matosi ir reklaminėse kampanijose“.