„H&M“ didžiuojasi galėdami pranešti, kad ikoniškasis fotografas Jean-Paul Goude įamžino „KENZO x H&M“ kolekcijos kampaniją, kurioje pasirodo septyni žymūs žmonės: Iman, Chloe Sevigny, Chance The Rapper, Rosario Dawson, Ryuichi Sakamoto, Suboi bei Xiuhtezcatl Martinez.
„Darbas su „H&M“ ir Carol bei Humberto kuriant „KENZO x H&M“ kampaniją buvo tikras nuotykis. Man labai patiko jų požiūris, perteiktas šioje kolekcijoje, bei jų jaunystė, energija, stilius ir žaismingumas“, – teigia Jean-Paul Goude.
Jean-Paul Goude sukūrė daugybę žymių ir įtakingų paskutinių penkių dešimtmečių mados ir muzikos industrijos vaizdinių, fotografavo kampanijas didžiausiems pasaulio prekių ženklams bei įamžino ne vieną žinomą žmogų. Kurdamas „ KENZO x H&M“ kampaniją jis dirbo savo savitu, unikaliu stiliumi, o šio darbo rezultatą bus galima išvysti spaudoje bei gatvėse.
„Dirbti su savo dievaičiais yra fantastiška, o Jean-Paul Goude yra tikra ikona. Jo įmažintos „KENZO x H&M“ nuotraukos yra tiesiog neįtikėtinos – Jean-Paul sugebėjo užfiksuoti šios kolekcijos nuotaiką, pozityvumą bei laisvę“, – pasakoja Carol Lim ir Humberto Leon, „KENZO“ kūrybos vadovai.
Ši kampanija debiutuos spalio 17 dieną, o kolekcija apie 250 atrinktų parduotuvių visame pasaulyje bei internetines parduotuves pasieks lapkričio 3 dieną.