Menu
 
 

Interviu: Mossa – kosmetika iš šiaurės šalių uogų

2016 02 24  23:01  |  Pokalbiai

Interviu: Mossa – kosmetika iš šiaurės šalių uogų

Nuotraukos: gamintojų.

Praėjusių metų pabaigoje Vilniuje pristatytas kaimynų ekologiškas latvių kosmetikos ženklas Mossa, kuriamas iš Skandinavijoje tarp samanų atrandamų šiaurietiškų uogų. Lietuva buvo pirmoji šalis, į kurią Mossa žengė savo žingsnelį užsienio link. Apie mūsų kraštų estetiką, moterų odą bei mažo ženklo ypatumus kalbamės su Madara atstove iš Latvijos Rūta Skujeciene (red.past. Mossa – Madara kosmetikai priklausantis ženklas).

Mossa – Latvijos ženklas su aiškia šiaurietiškos estetikos kryptimi. Kokias svarbiausias vertybes ir ženklus stengiatės atspindėti?

Šiaurės žmonės visad buvo žinomi už savo supaprastintą požiūrį į gyvenimą, ir tai galima aiškinti tuo, kad gamta ir jos ištekliai istoriškai visad buvo gana atšiaurūs. Tai išmokė žmones „įžvelgti“ niuansus ir subtilybes, pastebėti mažus dalykus, suprasti jų grožį bei tai vertinti. Kurdami MOSSA, norėjome pagerbti Šiaurės gamtą ir jos lopšyje viešinčias unikalias uogų rūšis, pasiūlyti moterims įkandamos kainos odos priežiūrą su aktyviais ir veiksmingais ingredientais, dermatologų patvirtintas ir sertifikuotas formules. Tai – efektyvūs ir gražūs, tačiau visiškai natūralūs organiniai produktai. Viena MOSSA vertybių yra buvimas glocal prekiniu ženklu – atspindinčiu pasaulines tendencijas, naudojančiu vietines sudedamąsias dalis.

Interviu: Mossa – kosmetika iš šiaurės šalių uogų

Iš pradžių buvo Madara… Kas įkvėpė Jus kurti Mossa produktus?

Pagrindinis įkvėpimas, kaip ir sufleruoja ingredientai, yra uogos – randamos aršioje Šiaurės kraštų gamtoje, slepiančioje daugybę lobių. Per tūkstančius metus Šiaurės gamta išpuoselėjo unikalias uogų rūšis, ypatingai turtingas vitaminų bei antioksidantų. Mūsų kraštuose įprasta naudoti šiaurietiškas uogas maiste, dekoruoti jomis tortus ar iš jų virti uogienes. Bet yra daug daugiau potencialo – medicinoje, grožio, sveikatos srityse. Dauguma mėlynių, surenkamų Šiaurės Europoje, yra eksportuojamos į Kiniją, kur galingi mėlynių antioksidantai išgaunami ir toliau naudojami papilduose bei medicinoje akių veiklai gerinti. Mossa tikslas – iš naujo atrasti Šiaurės uogas ir patvirtinti jų moksliškai įrodytą naudą sveikatai ir odos priežiūrai.

Pats Mossa vardas yra kilęs nuo žodžio „samana“ – tai žali belapiai augalai, dažniausiai randami miškuose ar drėgnose pievose. Samanos – tikras lopšys ir natūrali aplinka tokioms uogoms kaip bruknės ar spanguolės. Uogos – tarsi brangenybės, randamos samanose.

Interviu: Mossa – kosmetika iš šiaurės šalių uogų

Kiek laiko užtruko visas procesas nuo prekės ženklo vystymo iki produktų atsiradimo parduotuvės lentynose? Kuriomis proceso dalimis labiausiai mėgavotės?

Per savo 10 metų patirtį, formuojant sertifikuotus natūralius ir ekologiškus odos priežiūros produktus, sužinojome, kad kiekvienas produktas ir kiekvienas ženklas yra tarsi gyvas augalas – idėja turi būti pasėta lyg sėklos, tuomet jos forma turi būti vystoma, o po to ji turi augti laboratorijose ir mokslinių tyrimų metu, testavimo cikluose, pakuočių kūrime, ir tik po to ji gali pražysti rinkoje. Kiekviena proceso dalis yra maloni, kai kurie etapai – labiau techniniai, kiti – kūrybiškesni. Tiesa, pati pradžia yra labai jaudinanti,  kadangi niekad negali nuspėti, kaip idėja pasireikš dizaino atžvilgiu, kaip atrodys galutinė pakuotė ir prekės ženklo komunikacija. Mossa atsiradimas buvo sveikintinas ir sutiktas labai maloniomis reakcijomis, ir tai atvėrė kelią naujų Mossa produktų kūrybai.

Interviu: Mossa – kosmetika iš šiaurės šalių uogų

Kaip Mossa seka tarptautines mados ir grožio tendencijas?

Mossa atidžiai stebi, kas vyksta grožio sektoriuje – kokie pasirodo nauji inovatyvūs produktai, koks klientų elgesys bei produktų naudojimas. Taip užtikriname, kad rasite geriausias grožio naujienas Mossa produktų lentynoje, tokias kaip veido aliejų, lengvai dengiančią odos priemonę, micelinį vandenį. Didžiausia pasaulinė tendencija, kurią perėmėme ir naudojame – viso grožio sektoriaus judėjimas tvaresnės, natūralios, vertės pagrįstos kosmetikos link.

Ar galėtumėte pasidalinti keliais patarimais mūsų skaitytojoms, kaip mūsų regiono moterims bei merginoms rūpintis savo veido oda? Mūsų krašto tipas – labai dažnai sausa, jautri oda, jautrūs raustantys ploteliai dėl vėjo ar aršių besikeičiančių oro sąlygų. Kaip rūpintis ir puoselėti savo odą?

Labai daug klientų Šiaurės šalyse turi sausos odos problemų, kurios dažnai yra susijusios su klimatu. Tarp jų yra sausa, dehidratavusi oda, atopinis dermatitas (pasak Suomijos dermatologų, net 1 milijonas suomių kenčia nuo šios ligos). Iš tiesų mes turime gana ekstremalų klimatą net kokius šešis mėnesius per metus. Šaltas oras, vėjas, žema temperatūra lauke ir patalpų šildymas sukelia kančią odai. Dažnas aplinkos kaitaliojimas iš šaltos ir drėgnos aplinkos (lauke) į šiltą ir sausą (viduje) traukia iš odos drėgmę, palikdamas odą sausą, nemaloniai tempiamą, kartais net niežinčią ar suerzintą. Tai taip pat sukelia priešlaikinį odos senėjimą, kadangi apsauginis odos sluoksnis pažeidžiamas. Daugelis odos ligų, tokių kaip egzema, psoriazė paūmėja šaltuoju metų laiku. Svarbu gerai prižiūrėti odą ištisus metus, naudojant aukštos kokybės ir švelnų prausiklį, kuris valytų odą jos nedžiovindamas, tuomet balansuoti su toniku, kuris yra turtingas pagrindinių maistinių medžiagų (natūralių aliejų, omega, vitaminų, antioksidantų). Visa tai padeda odai atsinaujinti ir lengviau regeneruotis, atkurti aplinkos žalą bei apsaugoti odą nuo priešlaikinio senėjimo. Galima kovoti su šalto oro pasekmėmis sustiprinant savo kasdienę odos priežiūros rutiną. Tai – mūsų pagrindinis patarimas, kad oda išliktų minkšta ir elastinga visą žiemą.

Interviu: Mossa – kosmetika iš šiaurės šalių uogų

Ar pastaraisiais metais pastebėjote kokių ryškių poslinkių Baltijos šalyse? Ar moterys ėmė labiau rūpintis, kokius grožio produktus jos renkasi? Ar jos labiau domisi naujienomis apie kosmetikos pramonę? Kas pagerėjo, o kokius įžvelgiate neigiamus pokyčius?

Baltijos šalyse odos priežiūros rinka pastaraisiais metais patyrė gana nemažą augimą. Pirkėjai su laiku tampa vis labiau informuoti ir tuo pačiu daugiau reikalaujantys. Šiandien informacija apie skirtingus odos tipus bei odos priežiūros priemones yra puikiai prieinama, tad daugėja specialių, individualių pasiūlymų ir sprendimų tam tikroms problemoms – odos senėjimui, sausumui, jautrumui, raustančiai odai ir t.t. Moterys kur kas daugiau nei bet kada išmano apie kasdienę odos priežiūros svarbą ir ieško skirtingų tipų produktų – valiklių, tonikų, drėkiklių, priemonių prieš odos senėjimą, kaukių. Inovacija tampa svarbiu vartotojo pasirinkimą lemiančiu veiksniu.

Iš visų produktų, senėjimą stabdančios priemonės susilaukė daugiausiai dėmesio ir labiausiai vystėsi visose Baltijos šalyse. Remdamasi šia tendencija, MOSSA sukūrė Age Excellence produktų liniją, skirtą Baltijos šalių moterų, turinčių brandžią odą, poreikiams. Taip pat pastebėjome, kad vartotojams ypač svarbu etika bei ilgalaikiškumas, gaminant kosmetinius produktus. Jei kas suprastėjo, tai pati rinka – Baltijos rinkos vis dar labai mažos, tuo tarpu jose siūlomų produktų skaičius auga labai sparčiai, taip pat sklinda ir informacija. Tad vartotojai nėra ištikimi išskirtinai keliems prekiniams ženklams ir labai lengvai peršoka nuo vieno ženklo iki kito, vos tik pasirodžius kokiai naujai „supertechnologijai“.

Kokie jūsų artimiausi žingsniai?

Šiuo metu visą dėmesį esame sutelkę į plėtimąsi Baltijos šalyse. Mossa kosmetiką jau galima rasti Estijoje, Lietuvoje bei Suomijoje. Sulaukėme pirmąsias labai pozityvias vartotojų apžvalgas, kurios didina pasitikėjimą ir nuteikia žengti tolyn į Europą.

Dėkojame už pokalbį!

Interviu: Mossa – kosmetika iš šiaurės šalių uogų


Komentuok:




*



Reklama