Itališka elegancija ir šiuolaikiškas žvilgsnis, nukreiptas į saulę. Jokių šokiruojančių detalių, tik kokybė, patogumas ir prabanga. Tai Persol – akinių gamybos pramonės lyderis nuo 1930 m.
1917 m. Giuseppe Ratti Turino mieste įkūrė savo kompaniją, kuri apsauginius tamsius akinius nuo saulės spindulių „Protectors“ pradėjo gaminti karinėms oro pajėgoms bei vairuotojams. Tokią apsaugą greitai perėmė motociklininkai bei aktoriai, dalyvaujantys motociklų lenktynių reklaminėse kampanijose. Po truputį jie tapo geidžiami dėl esminio išradimo.
Giuseppe Ratti išrado Meflecto sistemą, kurios dėka ankstesni standūs akinių rėmeliai tapo lankstesni, prisitaikantys prie akinius dėvinčio ausų formos; taip vadinama „Victor Flex“ nosies tiltelio sistema su įmontuota plienine spyruokle leidžia šiuos akinius nešioti ant įvairių formų nosyčių, o skaidrūs lęšiai garantuoja patogumą ir funkcionalumą – tinka bet kokios formos veidui. 1930 m. Ratti sujungė šiuos elementus kurdamas pirmuosius savo modelius. Tačiau neginčijamas tipinis visų laikų Persol akinių modelis, kuris yra Numeris vienas – tai PO 649, pasirodęs 1957 metais, kuris representuoja Persol išskirtinį stilių. Jokių grandiozinių užrašų, subtilu, aukščiausia klasė. Garsus italų aktorius Marcello Mastroianni ypač juos išgarsino po Federico Fellini filmo „La dolce vita“ (liet. Saldus gyvenimas). Geriausia reklaminė kampanija – angliški sportiniai automobiliai, dailus kostiumas ir Persol akiniai. Geidžiamo vyro paveikslas.
Akinių ikoninis ženklas – stėlės smaigalys ant akinių rėmelių ir kojelės kampo. Persol pavadinimas gimė iš itališko žodžio junginio „per il sol“ (liet. saulei).
Persol akiniai suteikia veidui kitoniškumo, matyt, todėl aktoriai, tokie kaip Roberto de Niro, Al Pacino, Paul Newman ar Daniel Craig jaučia jiems silpnybę.
Grazu nepaprastai!:)
🙂