Julija Vežauskaitė-Žižė prieš metus Lietuvoje paskleidė peliuko Mikio mados invaziją. Įsteigusi prekinį ženklą „Wear Mad By July”, dizainerė į merginų širdis atnešė ne tik vėjavaikiškumo, bet ir išmokė vertinti elementarią kokybę.
„Mados industrijoje su savo verslu sukuosi jau apie metus, nors ja domiuosi nuo labai ankstyvų metų. Dar nuo tų laikų, kai iš paauglės pradėjau virsti moterimi, Mada ir išskirtinis stilius man visuomet buvo svarbūs dalykai,“ – teigia kūrėja.
Paprašius prisiminti pirmąjį, labiausiai įsiminusį drabužį, Julija įsivaizduoja 4–5 metų dėvėtą megztinį, kurį labiausiai mylėjo, tačiau kartu ir nekentė: „Tai buvo aksominis megztinis – melsvos spalvos, su katinu priekyje; šis megztukas be proto patiko, bet jį būdavo tikras vargas ir kančia per galvą apsirengti.“
Modelis, dizainerė bei dainininkė pastebi, jog Lietuvoje kokybiškų mados renginių trūksta, tad norėtųsi jų daugiau ir paliečiančių įvairias temas, tokias kaip mada, prekės ženklas, stilius.
Sausio 15–ąją dieną vyksiančiame renginyje „Fashion Date“ Julija Vežauskaitė-Žižė išduoda, jog kalbės ne tik apie savo prekinį ženklą „Wear Mad By July”, bet ir duos patarimų panelėms, kurios svajoja, bet nedrįsta pačios užsiimti panašia veikla: kaip ir nuo ko pradėti bei kas turėtų būti svarbiausia, kuriant prekinį ženklą.
Julija, pabaigai – kas yra mados pasimatymas?
Mados pasimatymas – tai afrodiziakas Tavo meniškai ir gražiajai sielos pusei.