Menu
 
 

Kiehl’s atidarymo proga dovanoja kelionę į Niujorką

2016 05 25  18:05  |  Aktualijos

Kiehl's atidarymas Vilniuje

Nuotraukos: Kiehl’s archyvas

2016 m. gegužės mėn., Vilnius – Kiehl’s Since 1851 – Niujorke įsikūrusi farmacijos ir aukštos kokybės odos ir plaukų priežiūros produktų gamintoja – š.m. gegužės mėn. atidaro parduotuvę Vilniuje.

Kiehl’s propaguojamos senosios vertybės ir į klientą orientuotas paveldas išliko pagrindine kiekvieno produkto ir paslaugos dalimi per visą bendrovės istoriją, kuri tęsiasi jau 162 metus – šių principų laikomasi atliekant sudedamųjų dalių tyrimus ir formulių saugos bandymus bei kuriant parduotuvių dekorą. Visi šie aspektai yra specialiai pritaikyti konkretiems klientų poreikiams jų vietos bendruomenėse. Vienam tikslui yra visuomet teikiama pirmenybė: aptarnauti klientus dėmesingoje, mokomojoje aplinkoje, kurioje siūlomi laiko patikrinti odos priežiūros produktai, kuriais mėgaujasi klientai visame pasaulyje.

Visose Kiehl’s parduotuvėse senąją vaistinės estetiką papildo modernūs elementai, kurie atspindi ir supančią bendruomenę, ir bendrovės šaknis Niujorke East Village rajone. Patekę į unikalią erdvę, lankytojai iš karto pasineria į ilgą bendrovės istoriją ir ekscentrišką charakterį: visur vyrauja užuominos apie Kiehl’s paveldą, įskaitant pirmosios parduotuvės Niujorke nuotraukas, Kiehl’s įkūrusios šeimos ir bendrovės organizuojamus nuotykius. Istoriniai elementai stebina ir žavi lankytojus, įskaitant simbolinį senovišką motociklą ir garsųjį Kiehl’s „Mr. Bones“ skeletą. Nerasite vienodų Kiehl’s parduotuvių, tačiau visose parduotuvėse atsispindi turtinga Kiehl’s tradicija.

Kiehl's atidarymas Vilniuje

Kiehl’s parduotuvė Vilniuje, įsikūrusi „Panorama“ prekybos centre, atspindės pirmosios Niujorke atidarytos parduotuvės dvasią ir užims 23 kv. m. plotą, be to, pasiūlys tik šiai parduotuvei būdingus bruožus, tokius kaip, mėginių skyrių, dovanų skyrių ir aptarnavimo centrą.

„Mes džiaugiamės galimybe tarnauti Vilniaus bendruomenei savo naujojoje Kiehl’s parduotuvėje. Kiehl’s bendrovėje, mes siekiame siūlyti pamėgtus odos priežiūros produktus užtikrindami dėmesingą ir į klientą orientuotą aptarnavimą – mūsų ilgalaikio paveldo atspindį,” pasakoja Kiehl’s Worldwide generalinė direktorė Cheryl Vitali.

Kaip ir visose Kiehl’s parduotuvėse, naujoji parduotuvė Vilniuje ir toliau išdidžiai tęs unikalią Kiehl’s iniciatyvą „išbandyk prieš pirkdamas“, kurios koncepcija buvo sukurta prieš daugiau negu 92 metus pirmojoje parduotuvėje, o taip pat jau daug metų taikomą pinigų grąžinimo garantiją ir rūpesčių nesukeliančią grąžinimo politiką. Šios iniciatyvos išskyrė Kiehl’s iš kitų rinkos konkurentų ir jau daugybę metų išlieka išskirtiniu bendrovės bruožu lojalių klientų akyse.

Cheryl Vitali

„Kiehl’s bendrovėje mes pasitikime savo formulėmis ir savo atsidavimu siūlyti klientams priežiūros režimus, kurie yra pritaikyti konkretiems poreikiams. Mūsų dosni mėginių programa atspindi mūsų ilgalaikį farmacinį paveldą ir jau seniai nustatė aptarnavimo standartus pramonėje. Mūsų misija yra tenkinti individualius savo klientų poreikius, o šios iniciatyvos išlaikė laiko patikrinimą per daugybę veiklos metų,” pasakoja Kiehl’s Worldwide generalinė direktorė Cheryl Vitali.

Kiehl's atidarymas

Cheryl atsimena, kaip prieš daugiau negu 20 metų užėjo į pirmąją Kiehl’s parduotuvę, esančią 109 Third Avenue, Niujorke ir gavo klasika tapusių produktų mėginius: Creme de Corps ir Ultra Facial Lotion, ir nuo tada tapo ištikima kliente. „Jūs žinote, kai svajojate dirbti savo mėgstamiausiam prekės ženklui? Man, šis prekės ženklas yra Kiehl’s.“ Nuo 2010 m. kovo mėn. p. Vitali yra atsakinga už Kiehl’s pasaulinę strategiją, produktų naujoves ir mažmeninės prekybos marketingo planus, ji dirba bendrovės pagrindiniame biure, esančiame Niujorko West Village rajone. Įgijusi bakalauro laipsnį Jeilio universitete, pirmąjį darbą gavo reklamos srityje. 2008 m. jai buvo įteiktas prestižinis Cosmetic Executive Women Achievers Award apdovanojimas – tai apdovanojimas, kuriuo siekiama pagerbti moteris grožio industrijoje, kurios įveikė kliūtis ir sulaukė sėkmes, o taip pat įkvepia jaunas vadoves siekti to paties. C. Vitali, sulaukusi pripažinimo už puikų nuolat besikeičiančių kliento odos priežiūros ir grožio poreikių supratimą, buvo atsakinga už pasaulyje geriausiai žinomų grožio prekių ženklų marketingo politiką, įskaitant Lancôme, Maybelline, Garnier ir Revlon. Kiehl’s bendrovėje ji plėtoja efektyvius, natūralius veido priežiūros produktus, plaukų ir kūno priežiūros produktus ir prisideda prie bendrovės sėkmingo augimo tarptautiniu mastu, ypač atidarant naujas parduotuves Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Europoje. „Mano tikslas, kad kuo daugiau klientų visame pasaulyje susipažintų su nuostabiu Kiehl’s pasauliu. O tai reiškia pristatyti tai, kas nulėmė tokią Kiehl’s sėkmę Niujorke nuo kuklios pradžios 1851 m. pradėjus veiklą kaip Vaistinė – puikų, ypač efektyvų, asmeninį aptarnavimą ir stiprų atsidavimą vietos bendruomenėms, kuriose vykdome savo veiklą.“ p. Vitali karjera yra unikali iš dalies dėl jos atsidavimo savo šeimai ir labdarai tuo pačiu metu vykdant įsipareigojimus, susijusius su grožio pramone. Jos labdaringa veikla yra skirta Autism Speaks, didžiausiai autizmo organizacijai šalyje, ir Specialiosios Olimpiados programai. Šiuo metu ji gyvena Weston mieste, Konektikuto valstijoje kartu su vyru James Shapiro ir sūnumis Max ir Nicky.


Komentuok:




*



Reklama