Šeštadienio rytas mano dabartiniame gyvenime visuomet toks pats – reikia pabusti daug anksčiau, negu norėtųsi, įšokti į minkščiausių džinsų porą ir skubėti į paskaitą, pakeliui pasigriebus puodelį kavos, ant kurio juodu markeriu parašytas šviečia mano vardas. Su „c“ vietoje „k“ ir „ia“ vietoj „ija“. Kas man tai? Beviltiškas bandymas atskirti kiekvieną šiame nuasmenintam mieste. Bet kava kvepia. Ir padeda pabusti, atsiversti juodą sąsiuvinį ir gerti į save tai, kas vadinama mados žurnalistika.
Bet tą šeštadienį kažkas nusprendė žiniomis mūsų nematinti ir, neatvykus lektoriui, su tuo pačiu kavos puodeliu rankoje aš patraukiau į Somerset House – paskaityti nuotraukose užfiksuotų fantastiškų istorijų.
Fotografo Tim Walker darbai ir kūrybinis mąstymas man nebuvo svetimi – man tereikėjo pamatyti. Išvysti milžinišką žaislinį lėktuvėlio modelį, didžiulę lėlę, išgalvotus ir jo sukurtus pasaulius, užfiksuotus sekundės kadruose. Tim Walker fotografuoja pačias stipriausias asmenybes, įmesdamas jas į išgalvotas situacijas ir netikrų pasaulių dimensijas. Vyrai su sprogstančiom pypkėm, modeliai, apsupti milžiniškų vabalų ir pasaulinio garso aktorės, įspraustos į tokius rėmus, kokiuose sunku būtų jas ir įsivaizduoti. Kaip bebūtų keista, jos, regis, į tuos primestus rėmus puikiai įsijaučia.
Kiekviena parodos siena prasmingomis juodomis raidėmis skelbia žiūrovui Tim Walker mintis, o aš vieną jų išverčiu ir pasiimu sau:
„Galbūt galiausiai viskas ir yra tik virtimas suaugusiu ir žinančiu per daug.“
Tim Walker kuria mums sapnus ir svajones.