Menu
 
 

Mados kūrėjai, ar pasiruošę tarptautinei rinkai?

2017 04 19  21:54  |  Aktualijos

Natasha Zinko - SwO magazine

Londono mados savaitė, Natasha Zinko. Nuotrauka iš „Fashion Bloc“ archyvo

Lietuva tapo viena didele mados ir rankdarbių muge – nuo itin išpopuliarėjusių laikinų parduotuvių  pop-up, iki kasmet vis didesnio susidomėjimo sulaukiančių mados mugių, pritraukiančių šimtus naujų ženklų.

Kas tai – nauja mada domėtis vietine mada, ar laikina tendencija? Negirdėti vardai, inovatyvus, o kartais nuobodūs projektai išdygsta kasdien, nunyksta taip pat dažnai, net patys, rodos, geriausieji.

„Akivaizdu, kad Lietuva – per maža rinka tokiam dideliam kiekiui prekinių ženklų, o daugelis jų nė neturėtų egzistuoti”, – teigė Londone gyvuojančios inovatyvios mados agentūros „Fashion Bloc“ įkūrėja Ieva Zubavičiūtė.

Didžioji dauguma Fashion Bloc klientų – lietuviški mados ženklai, tad agentūra palaiko ir dirba su kūrėjais iš Lietuvos. Problema, anot Ievos, ta, kad dažnai mažieji ženklai nežino, kodėl pradėjo savo produktą, o dar dažniau, nesupranta, kur jų kelias nuves. Visi iki vieno tikisi pakelti sparnus ir užkariauti mados rinkas, tačiau strategijos tam neturi.

„Tokia realybė – jauni dizaineriai, o neretai ir vietinėse rinkose jau įsitvirtinę vardai, paprastai nėra pasiruošę tarptautinei rinkai. Jie neturi žinių, supratimo, kontaktų ir finansinių resursų”, – drąsiai problemas dėsto I. Zubavičiūtė.

Fashion Bloc - Ieva Zubavičiūtė

„Fashion Bloc“ įkūrėja Ieva Zubavičiūtė. Nuotrauka – Noisyhome.eu

Pasak agentūros vadovės, mados verslo edukacija yra pirmas žingsnis sėkmės linkme. Taip gimė naujas Fashion Bloc produktas – mados agentūros paslaugos elektroninio laiško formatu. Ilgą laiką Fashion Bloc komanda suko galvą, kaip pasidalinti jų turimomis žiniomis, kontaktais ir mados verslo paslaptimis visiems prieinamu formatu. Sprendimas – mokamas elektroninis laiškas, kuris prenumeratorių pašto dėžutes pasiekia kiekvieno mėnesio pirmą pirmadienį ir lyg mama padeda žengti pirmus žingsnius link tarptautinės rinkos išmanymo.

Elektroniniame laiške kas mėnesį pateikiama informacija, kontaktai ir patarimai, aprėpiantys svarbiausias mados verslo sritis: ženklo komunikaciją, pardavimus, gamybą, bei plėtrą. Tai dozuotas ir su svarbiausiomis mados pasaulio datomis susijęs duomenų pateikimas tiems, kurie nori žengti į užsienio rinkas gerai informuoti ir pasiruošę augimui.

„Esu įsitikinusi, kad tokiu formatu veikianti mados agentūra yra revoliucija padėsianti visiems mados ženklams ir dizaineriams pasitikrinti savo galimybes”, – sako Ieva.


Komentuok:




*



Reklama