Kitą mėnesį, balandžio 2 d., Rygos Mados savaitės „AW16“ sesijos metu mados savaitės oficialioje vietoje „Omega Hall“ „Radisson Blue Latvija“ viešbutyje, esančiame Rygos centre, vyks specialus „Maybelline New York“ dienos renginys. Tikimasi, kad jį aplankys ir į nepamirštamus visos ilgos dienos įvykius, kurių prekės ženklas dar nėra niekam siūlęs, įsitrauks daugiau nei 50 pirmaujančių grožio tinklaraštininkų ir grožio pramonėje įtakingų asmenų iš visų trijų Baltijos valstybių.
Pagrindinis renginio tikslas yra pristatyti naują „Maybelline New York“ „Make it Happen“ šūkį, parodyti naujausias makiažo ir sezono tendecijas, taip pat atšvęsti jaunatviškojo latvių prekės žeklo „QooQoo“ mados šou, kuris vyks tą pačią dieną. Kadangi abiejų prekės ženklų tikslinė grupė yra ta pati, o patys prekės ženklai – gyvybingi, spalvoti ir energingi, „Maybelline“ natūraliai kilo mintis bendraarbiauti su „QooQoo“ ir kartu dalintis aistra kūrybinėms išraiškoms.
Praeitais metais atšventusi 100 metų jubiliejų, „Maybelline New York“ išplatino savo pranešimą, kad galėtų pasiekti įvairias moteris (ypač – tūkstantmečio) tokiu būdu, kuris atspindi jų gyvenimo būdą, mąstymą ir kasdienę veiklą šiandieniame greitai besikeičiančiame pasaulyje. „Maybelline New York“ savo „Make it Happen“ siekia padrąsinti modernią moterį išnaudoti kintančią makiažo galią, kad jos galėtų išreikšti savo pasitikėjimą, grožį ir autentiškumą, kad ir kam ji mano tai būtų reikalinga.
Visa „Make it Happen“ diena bus užimta įvairiomis jaudinančiomis veiklomis, skirtomis vietiniams ir tarptautiniams tinklaraštininkams ir kitiems pageidaujantiems dalyvauti svečiams. Diena prasidės edukaciniu PR renginiu, kurio metu „Maybelline“ prekės ženklo atstovai pristatys naują devizą ir prekės ženklo naujienas, taip pat bus įvairių kitų pramoginių veiklų, pavyzdžiui, prekės ženklo makiažo priemonių ir naujų gaminių bandymai, makiažo menininkų konsultacijos, vyks įvairios loterijos, kuriose bus galima laimėti naudingų prizų, ir kitos pramogos, užtikrinančios gero laiko praleidimą MNY zonoje.
„Makiažas turi galią keisti, įkvėpti ir motyvuoti. Ir tai yra tai, ką atstovauja „Maybelline New York“. Prekės ženklas įgalina moterį išpildyti savo svajones, išreikšti save ir LEISTI SAU VEIKTI. „Maybelline“, kaip Niujorko prekės ženklui, buvo svarbu, kad nauja prekės ženklo platforma išsivystytų taip, kad galėtų išreikšti pasitikėjimą ir nepriklausomybę, parodydama, kaip makiažo galia padeda moterims išreikšti save ir įgyvendinti visą savo potencialą. Makiažas ir mada, kaip mes žinome, yra labai susijusios, viena kitą papildančios sritys ne tik ant podiumo, bet ir kasdieniame gyvenime, dėl ko moterys jaučiasi turinčios dar daugiau galių nei bet kada,“ teigė Galina Bezrukich, „Maybelline“ atstovė Baltijos šalyse.