Vėlyva ekskursija pro batų lentynas, neeilinė pradžios istorija apie vardą, šiandien žinomą kiekvienam ir užkulisiai, apie kuriuos susimąstome tikrai nedažnai. Visa tai – mano naktinis pasivaikščiojimas po Deichmann batų parduotuvę.
Pasirodo, kad populiariausi prekiniai ženklai kartais atsiranda visai netikėtai ir meilė dažniausiai tam būna didžiausia paskata. Nuo to prasideda Heinrich Deichmann ir jo žmonos batų parduotuvės verslas. Sunkiausi verslo pradinukų išbandymai bei iššūkių etapai jų taip pat neaplenkia, tačiau sumaniausiems palikti negandas nuošalyje juk visuomet pavyksta. Po karo medžiagų deficitas ir Deichmann‘ų išmonė avalynę gaminti iš medžio ir parašiutų liekanų jiems suteikia galimybę sukurti 50 000 batų porų. Neblogai, tiesa? Kovoti už išlikimą ši šeimyna turėjo gabumų. 1995 m. Deichmann tampa pirma avalynės kompanija Vokietijoje, kuri įžengia į TV eterį su reklama. Šaunus pasiekimas, kuriuo vedina kompanija šiandien gali pasigirti 3325 parduotuvių skaičiumi bei mažmeninės prekybos avalyne lyderės statusu visoje Europoje.
Skaičiai dideli, tačiau ir vardai, su kuriais bendradarbiauta, ne patys kukliausi. Kartu su „5th avenue“ linija pristatytos H. Berry, C. Crowford, grupių Sugababes, The Pussycat Dolls vardo kolekcijos. Deichmann batų tinklui netrūksta mados iniciatyvos ir Lietuvoje. Tai – unikalūs mados projektai su Lietuvių dizaineriais, jų inicijuojami renginiai, kovo mėnesį įkurtas „Trendblogas“.
O kai pagalvoji, juk iš pradžių pagrindiniai Deichmann klientai buvo kalnakasiai…