Glaustinukių dizainu garsėjantis lietuvių mados prekės ženklas „Body Talk“ šiltąjį sezoną keičia pavadinimą į „Body Story“. Naujasis pavadinimas iki šiol buvo naudojamas pristatant kolekcijas užsienio rinkose bei dalyvaujant mados parodose.
„Iki šiol užsienio rinkose buvome žinomi „Body Story” vardu kaip nišinis glaustinukes gaminantis prekės ženklas, tad laikui bėgant nusprendėme šiuos abu prekės ženklus suvienodinti ir gimtojoje šalyje komunikuoti tuo pačiu vardu. Naująjį prekės ženklo identitetą atspindi ir egzotiškoje Barselonoje daryta fotosesija su buvusia garsia modernaus šokio atstove Tania Fer Cerrato. Fotosesijoje Tania vilkėdama bodžius plastiškais judesiais keliauja per urbanistines Barselonos erdves, jos kūno judesiai paskęsta moterį supančiame mieste ir atkartoja aplinką – krentančius saulės spindulius, augalus, pastatų reljefą“, – pasakoja viena iš prekės ženklo „Body Story“ įkūrėjų.
Pasak prieš trejus metus įkurto prekės ženklo kūrėjų, kūrybai labiausiai įkvepia moters kūnas, jo pokyčiai ir neaprėpiamos galimybės: „Plonas glaustinukės audinys, skiriantis moters kūną nuo išorinio pasaulio, yra tarsi antra oda, judanti kartu su žmogumi. Moters kūnas žavi savo nuolatiniu kintamumu ir gebėjimu prisitaikyti prie aplinkos – intensyviai dirbant jis tampa tvirtas, daug mankštinantis ir šokant jis gali tapti lankstus ir plastiškas, o pabuvus ilgiau saulėje įgauna rusvą atspalvį ir strazdanų“.
Naujos kolekcijos karščiu lepinančioje Barselonoje darytoje fotosesijoje pastebimas ir dar vienas pokytis – nuo šiol prekės ženklas orientuosis tik į prabangius kasdienius (basic tipo), lengvai su kitais drabužiais derinamus kūrinius. „Body Story“ pirmenybę nuo šiol teiks minimalistinio silueto ir audinių drabužiams, kurių taip trūksta šių dienų perteklių siūlančiame mados pasaulyje. Naujoji kolekcija Vilniaus butikuose bei prekės ženklo interneto svetainėje taps pasiekiama jau balandį.
„Grįžtame ir tikime tuo, kas mums atrodo tikra, bei skatiname žmones mažiau pirkti, vartoti. Verčiau investuoti į penkis minimalistinius lengvai derinamus drabužius, kuriuos dėvėsite tikrai dažnai, nei į kelių savaičių mados užgaidą. Gerbiame savo kūną ir aplinką, tad kūryboje renkamės tik natūralaus pluošto audinius, dirbame su mažomis vietinėmis siuvyklomis ir audinių tiekėjais“, – teigia „Body Story“ kūrėjos.