Dizainerė ir stilistė, prekės ženklo „2ru2ra” įkūrėja Olga Filatova-Kontrimienė teigia, kad gebėjimas justi vidinę žmogaus tėkmę stilisto darbe yra kur kas svarbesnis nei visų sezoninių hitų išmanymas.
„Ir pati savo asmeniniuose pasirinkimuose neturiu jokių sąlyčio taškų su vadinamaisiais „trendais” – mane drąsiai galima būtų vadinti nemadinga. Pirkdama naujus daiktus, nesivaikau sezono spalvų, sunkiai atsisveikinu su tuo, ką jau spėjau pamilti. Tuo pat metu žaviuosi tais, kurie geba nardyti kiekvieno sezono naujovėse, skoningai ir greitai jas įkūnyti. Suprantu, kad ir toks požiūris į madą bei drabužius reikalauja nė kiek ne mažiau pastangų“, – atvirauja daugelio TV projektų kostiumų ir stiliaus autorė.
Kalbėdama apie požiūrį į drabužius, Olga Filatova-Kontrimienė atkreipia dėmesį į tai, kad žmogaus išorė turėtų teikti informaciją apie žmogaus pomėgius, išpažįstamas vertybes, gebėjimą jausti savojo laikmečio dvasią. „Tikrai ne kiekvienas ultra madingas ir brangus daiktas gali šiam tikslui pasitarnauti“, – perspėja aklai sekančius madą stilistė.
Spalio 7 d. po didžiausius Lietuvos miestus ir jų senamiesčius pasklis naktinis stiliaus ir mados virusas „Shopping Night Out“. Būdama šio renginio ambasadorė, Olga Filatova-Kontrimienė džiaugiasi, kad tai puiki proga racionaliai atnaujinti garderobą ir pasiruošti rudeniu bei žiemai. „Mano aprangos stilius yra man patogus ir tinkamas mano gyvenimo būdui. Neeksperimentuoju daug su spalvine gama. O ir nenoriu atsisveikinti su milžinišku kiekiu odinių apyrankių ir mėgstamais plėšytais drabužiais, nors mama man ir užsimena, jog gal būt atėjo metas apsiraminti ir įtraukti į savo garderobą daugiau klasikos“, – šmaikštauja stilistė.
Pasak stiliaus patarimus „Shopping Night Out“ dalyviams dalinsiančios Olgos, daiktų pirkimas jai teikia džiaugsmą, kaip ir kiekvienai moteriai, tačiau šį procesą dažniausiai komplikuoja dvi pagrindinės priežastys: laiko ir parduotuvių stoka. Pasak dizainerės, „Shopping Night Out” eliminuoja bent vieną iš šių trukdžių. „Tad kas su manimi į naktinį šopingą?“ – šypsosi moteris.
Jau š. m. spalio 7 d. Lietuvoje prasidės stiliaus ir apsipirkimo naktis „Shopping Night Out“, apimsianti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio senamiesčiuose įsikūrusias „boutique“ parduotuves.
„Shopping Night Out“ šventė, kurią nepaprastai pamėgo mados gurmanai, vyksta du kartus per metus . „Iš tiesų, tai puiki proga racionaliai atnaujinti savo sezono garderobą ir linksmai praleisti laiką. Mokame palepinti įnoringiausius savo svečius, dievinančius originalumą ir naujoves“, – teigia organizatoriai.
Šiemet nuolaidų ir pasiūlymų naktyje, kaip visuomet skambės garsūs prekių ženklai:
„Julia Janus“, „Diana Vapsvė“, „V2 Concept Store“, „Madress“, „Trys seserys“, „Pudrinė“, „Taškuota suknelė“, „Aromatų sodas“, „Le Muse“, „Unlabel“, „Adatytė“, „AKUKU UNIFORM“, „Pando Denim Studio“, „Moustache boutique“, „Optikos pasaulis“, „Galsses On“, „Apple of Eve“, „Bareket“, „Children City“. Džiugina ir naujų vardų prisijungimas iš visų penkių Lietuvos didžiųjų miestų: „Locals.lt“, „Make My Day“, „Medvisit“, „The Place“, „About“, „Nuoga Uoga“, „Koko boutique“, „Naked“, „Livi design“, „Kartu“, „Closté Clothes Boutique“, „Lighthouzas“, „Baltas ir butikas“, „La Reina“, „Efektas kaukė“, „Kopa“, „HERKAUS GALERIJA“, „Stiklė“, „Wapsva“, „ELER“, „Zuikio pasaka“, „Zuffy boutique“, „Fairy house“, „Piewa“, „Lapės namai“, „NG Optika“, „Gerry Weber“ ir kiti.
„Norime, kad šią išskirtinę naktį miestų senamiesčiai taptų dar gyvesni, dar ryškesni ir juose pulsuotų ne tik mada ir stilius, bet ir ypatinga miestelėnų ir svečių nuotaika. Jūs galite būti stilingi!“, – skatina nudžiuginti save renginio idėjos autorė Ieva Vainaitė.