Menu
 
 

Pirmame mados vaizdo klipe „D.Efect“ didžiuojasi netobulumu

2014 05 01  18:01  |  Aktualijos

D.Efect pirmas mados vaizdo klipas

Tarpas tarp dantų, nuospaudos, nubėgusios kojinės, strazdanos – dalykai, kurie šiaip jau lieka mados užribyje – tapo lietuviško prekės ženklo „D.Efect“ pirmojo reklaminio klipo vaizdu. Tai nėra atsitiktinumas, tai – dizainerės Eglės Žiemytės vedamo „D.Efect“ filosofija: tikinti, kad grožis yra visur, o ypač – netobulume.

D.EFECT – The Beauty Of Imperfection from D.EFECT on Vimeo.

„Mano kolekcijos yra kontrastingos. Per dideli dydžiai, vyriški siluetai, pritaikyti moteriškoms linijoms, sąmoningai „konfliktuojančios“ medžiagos – visa tai telpa po netobulumo sąvoka. Įsivaizduojama moteris, kuriai kuriu, yra pasitikinti, charizmatiška, atsipalaidavusi ir taikingai sugyvenanti su savimi. Ji turi netobulumų ir juos vertina kaip savo ypatybes, o ne trūkumus,” – taip savo kūrybą apibūdina Eglė Žiemytė, kurianti „D.Efect“ kolekcijas moteriai, kuri nori išsiskirti savo asmenybe ir nekenčia uniformų.

Mados klipo idėjos autoriai – reklamos agentūra „New!“, „Pvz.lt“, režisierė Rūta Kiškytė ir specialiai muziką klipui kūrusi garso reikalų studija „Katedra“ – mėgavosi kūrybine laisve ir kruopščiai planavo, rinko kiekvieną kadrą, skyrė tam ypatingai daug laiko. Sprendimas buvo kuriamas tris mėnesius (įprastai vaizdo klipo kūrimas užtrunka apie tris savaites).

Vaizdo klipai lietuviškame mados pasaulyje kol kas yra retenybė. „Visų pirma todėl, kad tai nėra pigu, antra, daug įprasčiau madą pristatyti žurnaluose, statišku pavidalu.  Judesys daugeliui dizainerių kažkodėl yra svetima žemė,“ – pasakojo reklamos agentūros kūrybos vadovas, „New!“ įkūrėjas Tomas Ramanauskas.

Savo karjerą pradėjusi kurdama paltus, šiuo metu Eglė kas sezoną pristato pilnavertes kolekcijas, lemiančias tai, kad „D.Efect“ yra vienas labiausiai žinomų Lietuvos mados prekės ženklų pasaulyje. Jos rūbų galima įsigyti daugiau nei 50 parduotuvių 16-oje šalių. Dizainerės kūriniai itin mėgstami Japonijoje, kur daugybę metų egzistuoja neidealaus grožio suvokimo filosofija „wabi-sabi“.


Komentuok:




*



Reklama