Menu
 
 

„Polhem PR“ įvadas į naująjį sezoną „SS 15 : FOCUS“

2015 01 30  19:58  |  Aktualijos

„Polhem PR“ įvadas į naująjį sezoną „SS 15 : FOCUS“

Mariaus Žičiaus nuotraukos.

Kasmetinis viešųjų ryšių agentūros „Polhem PR“ taip vadinamosios atvirų durų dienos spaudai yra laukiamos su nekantrumu. Šį kartą skandinavų įmonė Lietuvoje pristatė ne vieną naują prekinį ženklą, kurie apimą visą mados ir grožio industriją: nuo įmantrių „Beautyblender“ kempinėlių pudrai iki „Invisibobble“ plaukų gumyčių ar „Lush“ putų į vonią, nuo „Lauma Lingerie“ apatinio trikotažo iki garsiųjų mados namų akinių nuo saulės.

Manome, ši vasara bus karšta – parduotuvės „Skin on Skin“ bei „Lauma Lingerie“ šių metų apatinio trikotažo pavasario–vasaros kolekcijose dominuos lengvi ir švelnūs audiniai. Mados namai (Dior, Gucci, Alexander McQueen, Hugo Boss ir kt.) akinius nuo saulės siūlo rinktis įmantriomis kojelėmis – nuo „vielinių“ iki storų rėmų, dekoruotų gėlių motyvais.

„Tamaris“ batus šiltajam sezonui papuošė egzotinės žalumos motyvais, žėručiais ir masyviais baltais padais. Mados namai „Robert Kalinkin“ pranašauja šiltus orus ir ragina į vasaros garderobą įtraukti baltą, oranžinę bei žydrą spalvas, tuo tarpu greitos mados tinklas „New Yorker“ vis dar siūlo neišmesti odos elementais dekoruotų drabužių ir su jais puikiai jaustis dar vieną sezoną.

Skanus maistas, besisukančios vinilinės plokštelės, „Raudonų plytų“ alus bei žaibiški makiažo kursai – toks „Polhem PR“ įvadas į naująjį sezoną.


Komentuok:




*



Reklama