Tikėtis didelių pasikeitimų po praėjusio sezono Style.com portalo daugiausiai internete peržiūrėtų kolekcijų šiemet net nevertėtų. Paaiškinimas paprastas: visi „topiniai“ mados vardai – jau seniai savo didelį gerbėjų ratą subūrę legendiniai (dažniausiai Paryžiaus) mados namai. Tad geriausias trejetukas toliau neišjudinamai ir tvirtai lieka savo vietose, o Dior mados namai šį sezoną pakyla net penkiomis pozicijomis aukščiau. Jūsų dėmesiui – populiariausių Style.com 2014 m. pavasario-vasaros kolekcijų penketukas.
Chanel – 3 707 060 peržiūrų
Chanel mados namų identitetas atpažįstamas tiek mada besidominčių, tiek apatiškų jai žmonių visame pasaulyje. Smagiausia tai, jog kiekvieną sezoną Karlas Lagerfeldas šių mados namų braižui pritaiko vis kitokį atspalvį ir ypač šį sezoną tų atspalvių buvo daug ir ryškių. Chanel moteris – ne meno galerijos savininkė, o pačios galerijos eksponatas. Meno tendencija persmelkta kolekcija pasiūlė tiek raudono kilimo kultūros jau pamiltų suknelių ir ansamblių, tiek gatvės mados žvaigždžių įtvirtintų būtiniausių sezono aksesuarų.
Saint Laurent Paris – 2 270 574 peržiūros
Jei Jūsų pasąmonėje dar kažkur slypi maža viltis, kad išvysite bent kažką panašaus į Stefano Pilati braižą, patariame nesikankinti ir peržiūrėti dizainerio kuriamus drabužius Agnona prekiniam ženklui. Na, o Hedi Slimane šalininkams siūlome skaityti toliau. Amerikietiškos muzikos fanės įvaizdis, maišomas su paryžietiško stiliaus jausmu, ir toliau išlaiko Saint Laurent Paris mados namus antroje vietoje. Šį sezoną mados namai nustebina trumpomis kokteilinėmis suknelėmis bei įvairiomis kostiumo variacijomis. Patikėkite, šios kolekcijos rūbai išplito visur!
Valentino – 2 241 669 peržiūros
Valentino mados namus šį sezoną trečioje vietoje saugiai išlaiko trapi, pasaulio margumyno įkvėpta kolekcija. Dizainerių dueto Pierpaolo Piccioli ir Maria Gracia Chiuri kuriamos moters ištakų reikėtų ieškoti operose. Jose dažniausiai vaizduojamos paslaptingos, nekaltos ir mistiškos veikėjos – visai tokios, kaip ir Valentino moteris. Kolekcijoje pristatyti tiek paprasti kasdieniniai rūbai, tiek meistriškai sukonstruoti vakaro ansambliai. Kolekciją papildo išskirtinis ir rafinuotas žaidimas su geometrija, o užbaigia – plataus spektro aksesuarai, persmelkti mitologijos ir klajoklių gyvenimo.
Louis Vuitton – 2 225 338 peržiūros
Šis šou buvo vienas laukiamiausių ir daugiausiai apkalbų sulaukęs pristatymas. Tai – Marc Jacobs eros pabaiga Paryžiaus mados namuose Louis Vuitton. Galbūt simboliškai, o galbūt atsitiktinai – visa kolekcija buvo nuspalvinta juodai. Kolekcijos modelius, kurie buvo duoklė modeliuotojo įkvėpėjams, papildė epitetais neapsakomi skrybėlininko Stephen Jones plunksnų ansambliai. Ant podiumo pasirodė viska patirtis, kurią M. Jacobs per pastaruosius 16 metų įgijo, dirbdamas su LV. Graudus, bet kartu ir džiuginantis abi puses finalas…
Dior – 2 198 955 peržiūros
Christian Dior mados namų dizaineris, belgas Raf Simons toliau ieško tos tobulos Dior moters įvaizdžio, kuris patenkintų ir mados namų klientus, ir nemažą eilę asmeninio dizainerio braižo gerbėjų. Regis, ši kolekcija – vienas laiptelis arčiau to tikslo. Kolekcijoje apstu kasdieniniam dėvėjimui skirtų modelių, kuriems suteikiamas įdomus siluetas, detalė ar spalva. Kalbant apie spalvas – pristatymo erdvė reikalauja atskiro paminėjimo. Kabanti įvairiaspalvių gėlių instaliacija buvo užgniaužianti kvapą. Vakariniams ir kokteiliniams ansambliams R. Simons naudojo žymiai sudėtingesnius kirpimo ir konstravimo metodus. Kolekcijos finalas – sidabru aplietų klasikinių Dior mados namų siluetų eisena.