Mados ir meno sintezė. Nors šie žodžiai aptariant dėvimąją madą neretai gali nuskambėti šiek tiek pretenzingai, būtent jie geriausiai atspindi dizainerės Ramunės Piekautaitės pavasario-vasaros kolekcijos nuotaiką. Šį sezoną mados kūrėja meninių elementų įvedė ne tik dekoruodama audinius akvarelę ar japonišką grafiką primenančiais spalviniais sprendimais, bet ir kurdama skulptūriškus siluetus. Tai – subtilus R. Piekautaitės pareiškimas, teigiantis, kad drąsūs meniški sprendimai gali tikti moteriškumu bei romantika dvelkiančiai kūrybai.
Viena iš šiltojo sezono kolekcijos temų – žaidimai su audinio galimybėmis, asimetriniai kirpimai, bandymai drabužį ant kūno formuoti kaip skulptūrą. Šį sezoną R. Piekautaitės kurtos palaidinės griežtesnės, jų priekinė dalis patrumpinta, o nugaroje suformuotos ilgesnės audinio bangos, leidžiančios drabužiui lengvai platėti nuo liemens linijos. Panašus principas taikytas ir klasikinėms vasarinėms suknelėms, japoniškos stilistikos marškiniams platėjančiomis rankovėmis. Ilgių kontrastai taip pat matomi žvelgiant į kolekcijos sijonus, kurių pieštuko formos siluetas buvo modifikuotas, priekinėje dalyje sukurtas prakirpto susiaučiamo audinio efektas.
Grafiški kirpimai taikyti ir pastelinių spalvų pavasariniams paltams, šortams paaukštintu liemeniu. Dizainerės klientės kolekcijoje atpažins ir pamėgtas lengvo audinio platėjančias kelnes, tiesaus silueto sukneles su kišenėmis, per liemenį diržu surišamas marškinių tipo sukneles trumpomis arba trijų ketvirčių ilgio rankovėmis.
Ryškiausia kolekcijos sekcija – minimalistinio dizaino baltos suknelės, dekoruotos netikėtais spalvų pliūpsniais. Jie, primenantys ryškią akvarelę, nugulė ant suknelių rankovių, pečių, liemens. Savitą optinę iliuziją kūrė ir subtilios kokteilio suknelės, kurių paviršius primena tvidą, nors efektą iš tiesų sukūrė eilės smulkių kaspinų, puošiančių visą išorinį suknelių plotą.
Didžioji dalis derinių nuspalvinti ramiais pastelės tonais: vyrauja rožinė, melsva, pistacijų, smėlio spalvos. Kai kurie deriniai sudėlioti kontrasto principu. Dviejų spalvų audinio kelnės, juoda palaidinė su dramblio kaulo spalvos kišenėmis. Kontrastą kuria ir prie šviesaus sijono derinamas masyvus juodas megztinis, prie juodų kapri stiliaus kelnių – tiesaus kirpimo baltas paltas.
Kolekciją šįkart papildė platūs asimetriniai juodos ir baltos odos diržai. Juos R. Piekautaitė siūlo segėti virš sijonų arba pabrėžti suknelių liemenį, taip sukuriant korseto efektą. Prie modelių derintos ir masyvios apyrankės, talpūs dieniniai krepšiai ir mažesnės voko formos rankinės ilga rankena.