Prekės, tiksliau, avalynės ženklas, kurį atidesni SwO.lt skaitytojai jau galėjo pastebėti mūsų rekomendacijose. INCH2 – kaimyninės Latvijos dizainerės Olgos Peterson kuriamas ženklas. INCH2 – nepaprastai vizualiai viliojantis Instagram srautas. Nenuostabu, kad pasirodžius Rygos mados savaitėje socialiniuose tinkuose sužibėjo ir masiškai pasklido būtent INCH2 vaizdai – mergina prekybos centro vežimėlyje, išstumta ant podiumo. Tai – prekės ženklo debiutas šią savaitę vykstančioje RFW, arba Rygos mados savaitėje, kuris turėjo teminę siužeto liniją, siekiančią pademonstruoti realią socialinę problemą, laužant tradicinius podiumo standartus. Mašininė produkcija, išstumianti rankų darbą ir beveidiška mada, pakeičianti humaniškumą, – tai variklis, įkvėpęs šios kolekcijos raidą, teigia dizainerė. „Ar tai, kad renkamės masinę produkciją, lemia, kad netrukus pavirsime uniformuota ir monotoniška minia?“ – klausia Olga Peterson.
Kolekcijos akimirkos – galerijoje: