Universaliai auditorijai skirta „Aprangos“ parduotuvė, iki šiol „Europoje“ buvusi per du aukštus, įsikūrė ir asortimentą koncentravo pirmajame aukšte. Nuo šiol pirkėjai ras aiškiai vizualiai išdėstytus drabužius pagal prekės ženklus, todėl daug greičiauirpatogiau galės išsirinkti sau tinkamą rūbą. Antrajame aukšte stilingo jaunimo laukia „Aprangos galerija“. „Čia sutelktos išskirtinai tik madingiausių prekių ženklų kolekcijos, kurios šį sezoną stebina ypatinga stiliaus demokratijairspalviniu gilumu. Pavyzdžiui, „Diesel“ drabužiai merginoms leis susikurti tiek atsipalaidavusios menininkės, tiek savimi pasitikinčios, drąsios verslininkės įvaizdį. Vaikinai galės rinktis tabako, burgundiško vyno, skirtingus indigo atspalvius, orams dar labiau vėstant – prie minėtų spalvų jungti pilkus bei žalius tonus“.
Spalvingumu pasižymintis „Desigual“ šį šaltąjį sezoną siūlo tamsesnių, santūresnių drabužių modelius tiek moterims, tiek vyrams, tačiau vis tiek lieka ištikimas savo stilistikai ir kur ne kur įmeta spalvotą žaismingą detalę. Laisvalaikio rūbų mėgėjams siūlomi paprastumu ir patogumu paperkantys „Bench“ modeliai, moterims, ieškančioms prabangos ir elegancijos, pabrėžiančios moteriškumą, siūlomi „Fornarina“ drabužiai. Be šių ženklų, „Europoje“ įsikūrusioje „Aprangos galerijoje“ galima rinktis madingus naujojo sezono „Hilfiger Denim“, „Miss Sixty“, „Energie“, „Firetrap”, „SuperDry” bei „Morgan“ kolekcijų modelius.
Besibaigiant vasarai „Aprangos“ grupė į sostinės madosirstiliaus centrą „Europa“ atvedėirtris pasaulinio garso ženklus – „Strellson“, „Coccinelle“, „Pennyblack“. Rugsėjį rinkos senbuvė planuoja atidaryti „Europoje“ dar vieno garsaus ženklo – „Marella“ – parduotuvę, o visoje Lietuvoje – 10 naujų ir 3 atnaujintas parduotuves.