Tai, kas šiuo metu dedasi Lietuvos mados padangėje, primena judėjimą Londono, Paryžiaus ir Niujorko mados užkulisiuose. Rudens ir žiemos stiliaus tendencijas konferencijoje „Pasimatuok madą“ iššifravę mados industrijos lyderiai pripažino, kad Lietuvoje laukiama visų svarbiausių pasaulio megapoliuose siaučiančių mados naujienų.
Mados namai skelbia laisvės žinią! Didelė tikimybė, jog šį sezoną gatvėje išvysite, o gal patys susigundysite apsivilkti jausminga Viktorijos laikų nėrinių suknele. Jeigu pajusite, kad viduje alsuoja kur kas labiau pašėlę, netgi bohemiški jausmai, sustiprinkite juos gėlėtais ar raštuotais audiniais, kutais, folkloro motyvais! Žurnalo „L`Officiel“ vykdomoji redaktorė Giedrė Amelinė taip pat siūlė pasižvalgyti ir nesivaržyti interpretuoti aštuntojo ar devintojo dešimtmečio bei disko stiliaus įvaizdžių.
Besidairantiems šio sezono pirkinių G. Amelinė taip pat patarė atkreipti dėmesį į tokias nedideles, bet reikšmingas detales kaip kailinius rankogalius, velveto audinį, drabužius aukštu kaklu bei „didelius“ paltus – visa tai neabejotinai bus šio sezono šviesuliai, kuriais puošis patys stilingiausi miestiečiai!
Laisvės vėją mados kūrėjai paskleidė ne tik spintose, bet ir plaukuose, o tai patvirtino kirpimo meistras, kūrybinės studijos „A-Twins“ vadovas Andrius Mašauskas. Stilingiausiomis tendencijomis jis pavadino itin natūralias ir švelnias gamtos padiktuotas plaukų spalvas: tamsiai ir šviesiai rusvą, vario. Arba priešingai – ypač ryškias: mėlyną, rožinę, žalią, kuriomis tikrai pasipuoš pankuojančios ir drąsios asmenybės.
Diskutuojant apie madą stilistė Lina Bernotaitytė paminėjo vieną esminių stilingo įvaizdžio kūrimo taisyklių – neįprastą žvilgsnį į aprangą. „Visuomet sakau, kad įsigydami naują drabužį, susikurdami naują šukuoseną, mes kuriame asmeninę knygą. O juk didesnę nuostabą aplinkiniams kelia, jei knygos istorija dar negirdėta“, – sakė ji.
Smalsiausiems, norintiems nuspėti pavasario ir vasaros mados aktualijas, mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė priminė, jog derėtų atidžiai žvalgytis į tai, kas šiuo metu vyksta pasaulyje: politiniai ir ekonominiai vyksmai, karai, kultūriniai reiškiniai ir judėjimai – nenustebkite, kad tai, apie ką šiuo metu skaitote internete ir analizuojate žurnalų puslapiuose, drabužių ar aksesuarų pavidalu po pusmečio atsiras jūsų spintoje.
Savo ruožtu „L`Officiel“ vyriausioji redaktorė Jurgita Garbaravičienė minėjo, kad vertingą mados analizę ir kritiką, kuria galėtų pasitikėti mada besidomintys žmonės, pateikia žiniasklaida. „Istoriškai susiklostė, kad pirmųjų atgarsių ir įvertinimų mada sulaukdavo žiniasklaidoje. Jau tarpukariu Lietuvą pasiekdavo bemaž visi garsiausi pasaulyje mados leidiniai. Dabar, kai stiliaus tendencijos keičiasi ne kartą per mėnesį, bet kartą per keletą savaičių, žiniasklaidos kaip kritiko, patarėjo ir prognozuotojo svarba dar labiau išaugo. O greta tradicinės – televizijos, radijo, spaudos, ir socialinė medija internete“, – teigė J. Garbaravičienė. Jai atitarė ir L. Bernotaitytė, pateikdama ironišką pavyzdį, kad pastaruoju metu socialinės žiniasklaidos ir mados pasaulį „drebino“ naujiena, jog Kim Kardashian „Instagram“ fanų skaičius nustelbė šiame kanale pirmaujančią muzikos dievaitę Beyonce.