Šiandien kalbiname Simoną Stabinskaitę, mados ir kelionių tinklaraščio „The Simone Magazine“ įkūrėją. Iš Kauno kilusi lietuvaitė daugiau nei 6 metus gyvena Londone kartu su kolega, sužadėtiniu, fotografu. Simona savo „Instagram“ paskyroje turi daugiau nei 80 000 sekėjų. Kalbėsimės apie keliones, darbą, stilių ir tai, kaip jai pavyksta viską suderinti, išlaikyti tokį intensyvų gyvenimo tempą neprarandant įkvėpimo.
Savo tinklaraštyje thesimone.co.uk dalijiesi ne tik grožio priemonių apžvalgomis, stiliaus patarimais, bet ir viešbučių bei restoranų, kuriuose apsistoji, nuotraukomis. Kaip gimė tokia idėja? Kodėl būtent ši tematika?
Visuomet mėgome keliauti ir atrasti naujas, unikalias vietas Europoje. Keliones įamžindavome kūrybiškomis ir kokybiškomis nuotraukomis, kuriomis jau senokai pradėjome dalytis „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrose. Visuomet domėjausi mada ir gatvės stiliumi, šis pomėgis ypatingai sustiprėjo persikrausčius gyventi į Londoną. Nuotraukos pradėjo sulaukti nemažai dėmesio ir pagyrų. Nesustoti skatino tiek artimieji, tiek žmonės iš viso pasaulio, tiek mados kompanijos, kurios pastebėdavo mano stilių ir aistrą kelionėms. Po truputį ir visai neplanuojant, kai fotografija tapo kasdienybe, sugalvojome sukurti savo žurnalą ir dalytis mados įkvėpimais bei kelionių įspūdžiais, taip sulaukdami vis didesnio ir didesnio dėmesio. Aš manau, kad mada yra neatsiejama nuo kelionių. Madai reikia keliauti, nes tik tuomet ji įgauna prasmę ir atspindi savo paskirtį.
Kaip yra parenkamos vietos, kuriose lankaisi? Ar turi susidariusi sąrašą, ar viskas vyksta spontaniškai?
Kartais aplankome vietas, kur norėtume nuvykti patys, tačiau vis dažniau tenka tartis su mados kompanijomis dėl šalių lankymo pirmenybės.
Dabar yra labai populiarus gyvenimo būdas – bendradarbiaujant su įvairiais viešbučiais ir kelionių agentūromis galima ne tik nemokamai keliauti, bet ir užsidirbti. Ką apie tai manai?
Aš manau, kad mes gyvename labai įdomioje eroje. Vis daugiau ir daugiau kasdienių įpročių persikelia į socialines medijas ir internetinę erdvę, o tai suteikia galimybę dalytis įamžintomis gyvenimo būdo akimirkomis su visu pasauliu. Mums smagu sakyti, kad kelionės tapo mūsų darbu. Niekada nemokamai nekeliaujame, pasirinkę bendradarbiavimą su viešbučiais žinojome, kad tai bus mūsų darbas. Malonu uždirbti pinigus dirbant mylimą darbą, tačiau tenka stipriai įsipareigoti ir atsisakyti poilsio.
„Instagram“ turi daugiau nei 80 000 sekėjų. Kaip pavyko užauginti tokią auditoriją? Ar galėtum pasidalyti keliais patarimais, strategijomis, kuriomis naudojiesi siekdama tokio rezultato?
Turiu pripažinti, kad surinkti tiek sekėjų tikrai nėra lengva. Tai reikalauja labai daug laiko, profesionalių nuotraukų ir, žinoma, buvimo savimi. Taip pat tai yra neatsiejama nuo komandinio darbo. Uždėčiau tikrą medalį savo draugui, kuris yra mano pats geriausias ir kantriausias darbo partneris, fotografas ir sužadėtinis. Mano strategija – būti savimi ir nesistengti kopijuoti. Taip pat reikia stengtis sudominti ir būti unikaliu bei reguliariai pildyti paskyrą nuotraukomis. Aš visada stengiuosi prisiminti, kad „Instagram“ naudojasi daugiau nei 700 milijonų vartotojų ir tuomet kyla klausimas: ką aš galėčiau daryti kitaip, kad sulaukčiau daugiau dėmesio? Visuomet stengiuosi būti maloni, bendrauti su skaitytojais, atrašyti į komentarus, žinutes ir klausimus bei būti aktyvi.
Kokia kelionė buvo pati įsimintiniausia, kodėl?
Pati įsimintiniausia kelionė buvo pernai į Santoriną, Graikijoje. Sala lepina ne tik kvapą gniaužiančiais vaizdais, baltos ir mėlynos spalvų architektūra, saulėlydžiais, bet ir žmonių šiluma bei skaniu maistu. Kelionė, kuri, maniau, bus skirta tiek darbui, tiek atostogoms, tapo sužadėtuvių išvyka ir laimingiausiu laikotarpiu mano gyvenime. Tikriausiai todėl ši sala mums yra ypatinga ir nusprendėme grįžti šiais metais, deja, darbo reikalais.
Kiek skirtingų šalių (vietų) esi jau aplankiusi?
Šalių esame aplankę daug, bet kelionių niekada nebus pakankamai – juk pasaulis toks didelis. Tenka grįžti ir į vietas, kuriose jau esame buvę, tad ne visada keliaujame tiek, kiek norėtume. Neseniai nusprendėme, kad nuo šiol bandysime išvykti kartą per mėnesį.
Savo tinklaraštyje mini, kad sukurti drabužių derinį tam tikrai kelionei, gali būti nauja meno forma. Kiek laiko tai užtrunka? Kokie yra tavo mylimiausi deriniai?
Pripažinsiu, kad mano spinta tikrai nėra maža, todėl suderinti drabužius gali būti nelengva užduotis. Tačiau, labai dažnai patys geriausi deriniai gimsta spontaniškai. Kurdama labiausiai mėgstu analizuoti kelionės vietos atspalvius ir prie jų derinti sukneles bei aksesuarus. Svarbu nepersistengti ir tuomet gimsta netikėti deriniai bei geresnės nuotraukos.
Kokie yra tavo mėgstamiausi prekės ženklai, su kuriais tenka ar teko bendradarbiauti?
Šiuo metu dažnai dėviu „Lavish Alice“ kūrinius, kurie puikiai atspindi mano tikrą stilių. Dievinu itališkus batus ir jų kokybę, tad širdį pavergė „Attilio Giusti Leombruni“ – AGL kolekcija, vieni patogiausių batų vasarą yra „I Love Sandals“. Likau sužavėta „Launer London“ rankinėmis, su šiuo prekės ženklu greitai taip pat teks dirbti.
Su kokiais sunkumais susiduri dirbdama tokį darbą?
Tikriausiai kaip ir visi susiduriu su laiko trūkumu. Esu tobulumo siekiantis žmogus, tad dažnai mėgstu persistengti. Taip pat tai yra toks darbas, kurį dirbame 7 dienas per savaitę. Kartais tai labai vargina, bet joks darbas nėra lengvas, tad pozityviai judame pirmyn.
Kokie yra tavo ateities planai?
Pagrindinė šio darbo užduotis yra nuolatinis planavimas. Visada stengiamės susiplanuoti darbus bent 3 mėnesiams į priekį, kad žinotume, kur keliausime ir kiek laiko turėsime. Ateityje laukia vis didesnių ir rimtesnių projektų, todėl vis stengiamės tobulėti. Ateinančiais metais planuojame keisti „The Simone Magazine“ tinklalapį, daugiau keliauti ir toliau dominti savo skaitytojus!
Ar galėtum pateikti 3–5 pasiūlymus mūsų skaitytojams? Tai gali būti knyga, kurią verta perskaityti, restoranas, vieta, kurią verta aplankyti ir t. t.
Kelionės. Kelionė į Santoriną – unikali ir ypatinga vieta. Kraštovaizdis tiesiog pribloškiantis, raudonos ir aukso spalvų saulėlydžiai ir skanus maistas. Saloje labai populiarios sužadėtuvių ar net vestuvių šventės, ne veltui – tai viena gražiausių vietų, kuriose esame buvę. Tobula vieta romantikams! Rekomenduoju apsilankyti „My Blue“ vilose, pro kurių langus atsiveria geriausias vaizdas visoje saloje: http://www.myblue.gr.
Drabužiai su dryžiais ir palaidinės apnuogintais pečiais. Labai rekomenduoju įsigyti tokį drabužį šį sezoną. Horizontalūs ir vertikalūs dryžiai bei įvairios spalvos. Puikus pavyzdys yra „JP John Pan“ raudonos ir mėlynos spalvų vientisas kostiumėlis. Ir apskritai – vientisi kostiumėliai yra vieni patogiausių ir stilingiausių drabužių!
Avalynė. „Attilio Giusti Leombruni“ arba „Billi Bi Copenhagen“. Kokybė ir stilius visada laimi. Šios kompanijos siūlo kokybę ir drąsią madą. Aš rekomenduoju rinktis ryškią avalynę ir aksesuarus šį sezoną. Ir nebijokite raudonos spalvos!
Pagražinti marškinėliai. Užtvirtinanti stiliaus detalė. Kuo daugiau papuošimų, tuo geriau. „Chicwish“ – viena geriausių ir didžiausią marškinėlių asortimentą už prieinamas kainas siūlanti internetinė parduotuvė: https://www.chicwish.com.
Rankinės ir aksesuarai. Rankinės ir aksesuarai. „Octa“ ir „Strathberry“ – nuo tada, kai atradau šias kompanijas, nebesilankau „Zara“! Čia daug geriau ir įdomiau! Papuošalai – be abejonės – „Amber Sceats“. Išskirtiniai kūriniai, labai stilingi, masyvūs ir ekstravagantiški.
[…] Read the article […]
[…] turi sukaupusi nemažą 152k sekėjų armiją, o daugiau sužinoti apie Simoną galite jos interviu čia (išorinė nuoroda). Pagaliau apie save pareiškė ir Manto Katlerio sužadėtinė Aistė – su […]