Menu
 
 

Stiprios damos amžius – kaip išlikti moterimi?

2012 05 24  19:38  |  Aktualijos

Viena iš labiausiai pasisekusių Coco Chanel reklamų – sukurta Mademoiselle kvepalams – demonstruoja šių dienų sėkmingos moters portretą. Apie tai kalba reklamoje nusifilmavusi Keira Knightley. Kaip manote, ką ji papbrėžia?

 Stiprios damos amžius – kaip išlikti moterimi?

Ogi tai, kad šiuolaikinė moteris susiduria su daugybe iš pirmo žvilgsnio prieštaringų jaumų – nori būti stipri, veržli, pasitikinti savimi, paslaptinga, konkuruoti ir siekti savo tikslų, tačiau kartu išlikti moterimi… Šį derinį mados namai ir „sukrovė” į kvepalus. Ne per saldūs, pakankamai stiprūs, moteriški – taip Keira apibūdina savo reklamuojamą gaminį.

Kol pastaruoju metu netyla kalbos, kad karjeros siekiančios, aukščiausius postus užimančios ar konkuruojančios dėl jų moterys praranda savo žavesį ir moteriškumą, Coco Chanel teigia – viską galima suderinti. Darbe ji – stipri, šalta ir nepalaužiama. Nuskubėjusi į pasimatymą – miela, švelni ir gundanti. Vaidmenų gausybė ir skirtingumas moterims niekada nebuvo svetimas, o šiais laikais tai ypač pasitarnauja, kuriant nepriklausomą, įdomų ir visavertį gyvenimą!


Komentuok:




*



Reklama