Viena iš labiausiai pasisekusių Coco Chanel reklamų – sukurta Mademoiselle kvepalams – demonstruoja šių dienų sėkmingos moters portretą. Apie tai kalba reklamoje nusifilmavusi Keira Knightley. Kaip manote, ką ji papbrėžia?
Ogi tai, kad šiuolaikinė moteris susiduria su daugybe iš pirmo žvilgsnio prieštaringų jaumų – nori būti stipri, veržli, pasitikinti savimi, paslaptinga, konkuruoti ir siekti savo tikslų, tačiau kartu išlikti moterimi… Šį derinį mados namai ir „sukrovė” į kvepalus. Ne per saldūs, pakankamai stiprūs, moteriški – taip Keira apibūdina savo reklamuojamą gaminį.
Kol pastaruoju metu netyla kalbos, kad karjeros siekiančios, aukščiausius postus užimančios ar konkuruojančios dėl jų moterys praranda savo žavesį ir moteriškumą, Coco Chanel teigia – viską galima suderinti. Darbe ji – stipri, šalta ir nepalaužiama. Nuskubėjusi į pasimatymą – miela, švelni ir gundanti. Vaidmenų gausybė ir skirtingumas moterims niekada nebuvo svetimas, o šiais laikais tai ypač pasitarnauja, kuriant nepriklausomą, įdomų ir visavertį gyvenimą!