Menu
 
 

SUNLIGHT plaukų tendencijos ir kokybė su ATWINS: kuri forma tiktų jums?

2020 02 20  22:10  |  Aktualijos

SUNLIGHT plaukų tendencijos ir kokybė su ATWINS

Nuotraukos – Tomas Vyšniauskas ©

Žinote tuos tobulus rytmečius: kai vos nubudęs jautiesi laimingas, tarsi be jokios aiškios priežasties? Štai tokios emocijos įkvėpti kūrybinės komandos ATWINS meistrai sukūrė švytintį įvaizdžių trio SUNLIGHT. Išlikdami modernūs ir gaivūs, jie kartu tiksliai iliustruoja tris kertines kirpimų formas: kvadratą, trikampį ir apskritimą. O kuris iš jų tiktų jums?

„Ar pastebėjote, kas dominuoja inspiracinėse Instagramo, Pinteresto stileivų nuotraukose? Mirguliuojantys, išplaukusių spalvų dažymai, išsitaršiusios garbanos ir nenusakomos formos – masė identiškų, supanašėjusių įvaizdžių, kuriuos vienija maskuotė: tokioms šukuosenoms nereikia nei techniško kirpimo, nei sveikų plaukų – jie puikiai maskuoja prastą kokybę. Ir… daro visus vienodus. Tad SUNLIGHT sukūrėme kaip priešpriešą šiam vienodumui: čia plaukuose karaliauja linija, forma, kokybė, saviraiška, o kartu – jaunatviškumas ir išskirtinumas,“ – apie idėją pasakoja ATWINS kūrybininkas, plaukų stilistas Andrius Mašauskas.

SUNLIGHT plaukų tendencijos ir kokybė su ATWINS

Kad pabrėžtų formos grynumą ir kokybiškus, sveikata spindinčius plaukus, meistrai pasirinko švarias, tyras blondinių spalvas. Pasak ATWINS kūrėjo, plaukų stilisto Anatolijaus Pajanok, ši spalva ne tik išlieka geidžiamiausia visame pasaulyje, bet ir liudija meistrystę: „Nors blondinės madingos jau kone šimtmetį, tačiau kosmetikos pramonė ilgokai užtruko ieškodama būdų ir technologijų, kaip tas šviesias spalvas išgauti ir palaikyti kuo mažiau pakenkiant plaukams. Laimei, šiandien jau turime progresyvių dažymo ir plaukų apsaugos priemonių, kurios ne tik išgauna fantastiškiausius atspalvius, bet ir sugrąžina plaukams neįtikėtiną kokybę“.

Formų trio: kurią rinktumėtės jūs?

Pirmoji forma – kvadratas. Tai subalansuojanti, stabilumo, pasitikėjimo teikianti forma. kvadrato formos kirpimas gali būti tiek modernus, tiek klasikinis, tai priklauso nuo pasirinkto kirpimo ilgio.

„Pasirinkusiam šios formos kirpimą meistrui reikia būti atsargiam ir nuolat žvelgti į veidrodį – kad matytų realų balansą, o ne atsispirtų nuo anatominių žmogaus zonų, kurios dažnai yra nelygios, asimetriškos, tarkime, ausys ar skruostikauliai, ar antakiai,“ – pastebi Anatolijus.

SUNLIGHT plaukų tendencijos ir kokybė su ATWINS

SUNLIGHT plaukų tendencijos ir kokybė su ATWINS

Antroji forma – trikampis, į kurį įvesti modernumo suteikiantys ilgi kirpčiai.

Tai viena populiariausių formų ne tik mūsų krašte, bet ir pasaulyje. Jei trikampis paliekamas ilgesnis – turime labiau klasikinį kirpimą, jei nutrumpinamas, tampa dinamiškas, kūrybiškas, tinkamas žmonėms, kurie nori pademonstruoti vidinę energiją, veržlumą.

„Trikampio forma puikiai paslepia ar kompensuoja veido trūkumus – nuo plačių žandikaulių, iki trumpo kaklo. Trikampiu lengvai galima sukurti ilgesnių nei iš tiesų plaukų įspūdį – kai paliekama daugiau ilgio priekyje, bet sutrumpinami plaukai nugaroje. Tokį kirpimą ypač mėgsta sportuojantys žmonės, nes plaukus lengva prižiūrėti, jie mažiau šiaušiasi, o prireikus lengva susirišti,“ – aiškina Anatolijus.

SUNLIGHT plaukų tendencijos ir kokybė su ATWINS

SUNLIGHT plaukų tendencijos ir kokybė su ATWINS

Trečioji forma – apskritimas, pasak Andriaus, yra ne tik labai moteriška, elegantiška, bet ir techniškai sudėtingiausia. Kodėl? Nes apskritimu kerpantis meistras turi nuolat judėti aplink galvą – užsibuvus vienoje vietoje, tobulo apskritimo nukirpti nebepavyks.

„Ši forma padeda subalansuoti bendrą įspūdį: jei žmogaus bruožai aštresni, apskritimas juos sušvelnina; smulkių bruožų veidą apskritimo kirpimu galime atverti ir suteikti elegancijos. Kaitaliojant kirpimo ilgį, galima išgauti daug apskritimo nuotaikų – o parinkus tinkamiausią liniją, šukuosena atrodys žaviai moderni ir jaunatviška,“ – aiškina stilistas.

Plaukai ir Stilius – kūrybinė komanda ATWINS 

MUA – Viktorija Barkauskaitė 

Produktai – Nook & EVO

Foto – Tomas Vyšniauskas 


Komentuok:




*



Reklama